Het Grote incoming topic. Deel VI

Ze zeiden paar weken geleden maximaal 4 maanden. Wacht het even af. De Submariner was er in 4-5 maanden en de Explorer II in twee weken.

1 like

Mooie kleur blauw, inderdaad gedistingeerd maar toch een vlot, sportief horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Vind je het niet jammer dat je zo lang moet wachten op een horloge?

Er staat maximaal 4 maanden. Kan ook een heel stuk sneller gaan. Een Submariner was eerst niet leverbaar of levertijden van een jaar en een nieuwe Explorer II zou ook moeilijk moeilijk zijn. Uiteindelijk waren de er allemaal best snel. Sommige dingen zijn het wachten waard. In de tussentijd rustig de Tudor Black Bay GMT verkopen.:blush::+1:

Dat is wel fijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

Daarnaast zou ik op dit moment ook niet een ander horloge in deze prijs categorie bedenken (muv Rolex GMT Master II of Daytona of Submariner Cermit voor list dan uiteraard) dat ik liever zou willen dan deze Datejust 41.

De Milgaus vind ik maar een beetje een rare snuiter in de Rolex collectie en een Airking is het ook niet helemaal. Zeker omdat ik een Explorer I 39mm 214270 MKII al gehad heb. De 36mm Explorer I is voor mij veel te klein.

1 like

17 likes

Ja dan is het het sowieso wel waard.

:+1: :facepunch:

11 likes

1979, geboortejaar horlogerie fun.

20968576-cly4lon33xk5n82cu0ruozzd-Large

27 likes

Gefeliciteerd!! Toch, naast je Citizen, eens wat meer blauw in die collectie :joy:!

Mooie aanwinst!

De BB58 blue en Black Bay GMT gaan ervoor weg he dus absoluut gezien minder kleur. :yum:

1 like

Oh, die had ik even gemist!! Zonde, die Black Bay GMT vind ik erg gaaf.

Anyway, nog steeds een mooie aanwinst en evengoed veel draagplezier gewenst!

1 like

Toffe collectie met deze aanwinst! :ok_hand:t3:

1 like

En binnen ! :sunglasses:

33 likes

2 likes

Dat lijkt wel een orthopedisch krukje :joy:

7 likes

Het hing natuurlijk al even in de lucht, hè? Maar mooi, man! :beers:

1 like

Incomingsssss

13 likes