Zojuist geleverd, Peter Blake Seamaster
Heel tof! Ziet er bijna uit als nieuw ook
Op de foto wel
Gewaagde keuze, heel mooi! Ik zit er al jaren met een schuin oog naar te kijken maar ze zijn me net wat te groot
Ik laat je de verhouding weten ten opzichte van een SBGA293
Nice! Is de hybrium toch? Hoe is die kast in het echt? Lijkt zo dik ik de foto’s
Inderdaad, de LE Hudrium will riturn lume kanon.
Een +/- 13 mm dik, draagt heel leuk, enkel het bolle glas dat uitsteekt + 2mm is gevaarlijker om ergens tegen te zitten.
Na enkele uren natuurlijk moeilijk om hem al volledig te testen, maar ik ben er blij mee.
Leuk merk, leuke horloges. Ik dacht dat die will return uitverkocht was.
Hahaha, gaaf ding! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Toevallig plaatste ik die laatst nog in dit draadje
Ik was bang dat het vandaag niet meer ging komen toen ik onheilspellende meldingen kreeg in m’n PostNL app maar zojuist ging toch de bel! Certina Time!
Heeeeerlijk ding is dit zeg! Snel een paar shots en nu even een extra schakel de bracelet in want @Dao is alleszins beschaafd gepolst .
Vanmorgen de nieuwe Seiko SPB313J1 besteld, mijn eerste duikhorloge. Ik zat eerst te twijfelen tussen deze en de zwarte versie maar aangezien ik al een zwarte Speedmaster heb lijkt deze witte versie me een mooie aanvulling. Hij wordt vrijdag bezorgd, ben benieuwd!
Yep, uitverkocht binnen de 2 dagen ofzo
Ik heb hem rechtstreeks gekocht van isoptope watches in 2021.
Ik was bij de eerste om hem te bestellen, is ook al van Juni of September geleden denk ik.
Die dobber/boei secondewijzer is heel gaaf op een witte wijzerplaat