Vandaag ingekommen; doosje voor wat bandjes. Net te klein om de natos een keer dubbel te vouwen maar het werkt wel.
Ik heb de SARX033 gehad, die had een geverfde secondenwijzer.
Ik hoopte dat de SARX055 “specialer” was en een geblauwde wijzer had
Ik heb geen idee hoe dat is te zien/herkennen…
Lekker hoor Rik
Als je een close up foto maakt is het wel te zien. Bij de geverfde lijkt er een “vernis” laagje over de wijzee te liggen en worden daardoor iets dikker De geblauwde zijn echt verhit staal, vaak donkerblauw.
“helaas” deze heeft het blauwe vernis laagje. Maakt het hologe niet minder mooi hoor
Ok weten we dat ook weer.
Weer eens een vintage proberen. Te leuk om te laten schieten (denk ik).
En voor de duidelijkheid, het gaat om het horloge niet de pols!
Thanks buddy @flowert
Ik zie alleen een schitterende dial
Best gaaf die kast en kleuren! Boldr maakt mooie dingen
Hierbij mijn tweede incoming NA van dit jaar!
Ik bleef steeds maar weer terugkomen in het blauwe topic van dit horloge en jullie weten allemaal wel wat dat betekent…: met dank aan @Dao worden, als het mee zit, per morgen mijn eerste stappen op het two-tone pad gezet met onderstaande heerlijke Certina DS Action diver 38mm!
De goud/stalen two-tone en de groene bezel maken dit horloge helemaal af: een speelse, maar toch ook nette, duiker die in veel situaties perfect kan.
Foto’s geleend van @Dao, dank voor de aankoop!
Heeeeeeel erg lekker
Ik vind dat ze het dan goed gedaan hebben, by far het beste alternatief voor verhit @CitizenX
Ze hebben mij iig in de maling genomen, ik dacht (en in alle eerlijkheid denk nog steeds) echt geblauwd ipv geverfd.
In dat geval houd ik het voor de Sarx055 op hitte geblauwd, ben er zelf redelijk van overtuigd.