Ik ga met jou mee want als ik nogmaals de macro close-ups van mijn 055 en ook onder een loep bekijk dan lijkt de secondewijzer mij toch niet geverfd te zijn.
De enige genlauwde secondenwijzer coor Seiko zit in de Presage Limited inderdaad
Nois!
In ieder geval veel subtieler dan de SARX033. Ik vond dat een fijn horloge maar de plastic ogende wijzers gingen mij tegenstaan
Niet echt te zien op deze foto overigens
Gaaf, die Certina! Gefeliciteerd!
Nato band is binnen. Voor het eerst dat ik een nato band probeer. Valt me eerlijk gezegd niet tegen en vind de combinatie ook niet verkeerd.
Herkenbaar, als je het eenmaal weet ook niet meer te “ontzien”
Nato’s zijn echt ideaal. Kan je ook zeker aanraden verschillende soorten te proberen. Ik draag de laatste tijd vaak single passthrough (van crown&buckle) en dan draagt alles nog lichter en slanker. Plus, die hebben vaak mogelijkheden de lengte te verstellen.
En oneidig veel opties om te combineren. Staat de Breitling in ieder geval goed!
Hmm, dan weet ik het ook niet meer…
Hier zie ik dat de lak net niet lekker tot aan de rand zit. Of ik zie het verkeerd. Een geblauwde wijzer zou helemaal blauw moeten zijn. Maar ik kan het verkeerd gezien hebben.
Zo! Das n knaller.
Ja mooi!
Maareh, is dat 42mm?
41mm, lug to lug 46.8mm dus goed te doen.
Hij is binnen…
Op zich een heel gaaf en kwalitatief prima horloge. Ik had alleen achteraf liever de versie met de oranje wijzerplaat gehad. Iemand ruilen…
Staat hem goed
Ik zal 'm eens onder de laser microscoop van m’n zwager leggen. Zien of dat uitsluitsel geeft.
Geweldig gaaf model Rolo!
Beetje off-topic maar wat is een laser microscoop?
Oh het is eigenlijk een laser las apparaat voor het maken van allerlei onderdelen voor sieraden. Omdat het vaak zeer kleine onderdelen betreft heeft het apparaat ook een zeer forse vergroting in huis. Ik heb eerder al een paar horloges eronder gehad en je ziet alles op microscopisch niveau…indrukwekkend.
Dit zijn beelden van de in perfecte staat verkerende kast van mijn Tudor GMT. Wat je dan op microscopisch level ziet…
Dat lijkt me een heel nuttig ding
Voor zijn werk als goudsmid en maker van sieraden een onontbeerlijk apparaat.