Het Grote incoming topic Deel VII

Ik heb zoveel verschillende Reverso’s gepast inmiddels. De Medium Duoface zit het beste op m’n pols. De soloface is wat plat, de Duoface geeft ‘m net wat meer body.

Vooraf zei ik altijd dat een Reverso soloface zou moeten zijn, maar het is ook wel heel gaaf dat je ‘m nu kan omdraaien en een compleet ander horloge (en andere tijds zone) tevoorschijn tovert!

Ik hoop ‘m deze week te kunnen ophalen!

Mooie Doxa ook trouwens! Ben zelf op zoek naar een vervanger van de BB58, misschien toch maar ‘s beter naar dat merk kijken!

5 likes

Tot ding!

1 like

Mooie vooruitzichten! Het is een heel persoonlijke keuze, je kan niet missen uiteindelijk.

Ik zou persoonlijk een BB58 niet inruilen voor een Doxa, dat lijkt me qua uurwerk en niveau toch een stapje achteruit. De charme is echter onverslaanbaar natuurlijk :wink:

Incoming…

42 likes

Lekker Jasper! :ok_hand: @illewoare

Mooie NA Chi! :ok_hand: @Cihanski

Mooie aanwinst RR :ok_hand: @Ridgeback

3 likes

Terug in het Ball kamp! Wat trekt je over de streep? De lume is wel bijzonder alleszins :smiley:

:pray:

1 like

Blijf het een uitermate charmant merk vinden, de prijzen zijn leuk, en idd die lume heh. :sunny: :sunny: :ok_hand:

2 likes

Ja @Tulipan hoe haal je het in je hoofd :slight_smile:

Ik heb dat hele Doxa hype eerlijk gezegd nooit begrepen, maar goed anderen zeggen hetzelfde over Squale waar ik dan weer meer gecharmeerd van ben.

De andere Ball is net weg :sweat_smile:

1 like

Haha ja. :grin:

1 like

Er vliegen gelijk een aantal Doxa’s het blauwe gedeelte in :bird::bird::bird::sweat_smile:

Die is wel weer nice met de oranje plaat. Denk dat die zo weg is met de zomer op komst en zou morgen ook niet misstaan op de pols :wink:

Klopt. Zeker stapje achteruit maar de bb58 heeft mij dan weer nooit gepakt. Beetje saai, iedereen heeft er een. Geen idee waarom. Mooi horloge maar denk leuk voor een week.

Doxa is wel echt wat anders. Mooie historie en een eigen smoel.

Ik post wel wat foto’s als die van mij binnen is

4 likes

Dure Seiko aangeschaft. Waarschijnlijk donderdag, zin in :partying_face:

Plaatje van het internet.

48 likes

Deze topper inkomend!

26 likes

Net binnen

:partying_face::partying_face::partying_face:

16 likes

Zo hee, er komt weer behoorlijk wat moois binnen op HF!

Vanavond waarachijnlijk ook van mij een post hier :shushing_face:

6 likes

Van de AD of grijs?

:grin:

https://a.aliexpress.com/_mLyjQVg
Cronos official store.
2 jaar garantie (kaartje was ingevuld).

:slight_smile:

1 like

beiden niet verkeerd.

18 likes