Toffe band die grijze!!
ja, ik zag m en must-have. staat beter op de bb58 dan op de omega. lekker grijs de koningsnacht in
Hoe voelt deze aan, met name qua kwaliteit en afwerking?
Mooie combis
Beter dan verwacht eigenlijk.
Bezel insert is prachtig keramiek & lijnt mooi uit, op de bezel zelf zit bijna geen speling.
Cyclops vergroot de datum volledig.
Armband draagt goed, is met schroefjes.
Paar minpuntjes:
Cyclops staat een klein beetje scheef. Het is echt bijna niet op te merken maar toch.
En de clasp zelf is maar simpel. Ik denk dat een soort van glidelock systeem het naar the next level brengt.
De afwijking per dag zit ook prima.
28,800 beats per uur
Heel mooi, proficiat. Ooit, in 2014, heb ik ook die stap gezet naar een dure (Grand) Seiko, nu heb ik er een stuk of 5.
Het is een Rolex, kan toch niet anders dan goed zijn
Grappig, die van mij gister ontvangen. Nadat ik de verkoop van hetzelfde model op dit forum had misgelopen maar op zoek gegaan naar een andere. Op ebay gevonden. Bandje was een b*tch om op maat te maken trouwens. Schroefjes werkte niet mee.
Nice. Ziet er goed uit!
De één zou zeggen ik vind er geen Ball aan. Maar ik blijf dit toch wel erg leuke horloges vinden. En idd die micro gas tubes geven een leuke lume.
Deze eerder vanmiddag besteld:
Vind m echt tof en ben dan ook blij dat de aanschaf is gelukt
Same here. Gewoon erg leuk spul. En voor nette prijzen.
Maar dat hebben ze nu toch ook, of is dat alleen op de Submariner hommages?
Deze heeft het niet, sub hommage wel dacht ik.
Zelf heb ik nog een glidelock liggen dus deze zal hier op komen denk ik.
Best dat je wel wacht op een sale, ik heb de mijne voor iets onder 300 gekocht met douane erbij.
Inderdaad een mooi ontwerp!
Alleen spijtig van de datum die daar wat verloren staat halverwege het plein… maar goed, dat is de compromis van het kleine uurwerk
Na weer eens te lang wikken en wegen tussen vintage en modern de knoop doorgehakt voor modern.
Incoming: een nieuwe Speedmaster Racing in wit/zilver. Een onderscheidende Speedy, zin in!
Oehhhhh heeel fraai!! Maat?
40mm, met een L2L van 46
Ook mijn eerste luxe horloge wat nieuw van de AD komt! Ook wel tof.
Pffffff dat is een gave aanwinst
Lekker hoor!!