Het Grote incoming topic Deel VII

Inderdaad een mooi ontwerp!

Alleen spijtig van de datum die daar wat verloren staat halverwege het plein… maar goed, dat is de compromis van het kleine uurwerk :blush:

1 like

Na weer eens te lang wikken en wegen tussen vintage en modern de knoop doorgehakt voor modern.

Incoming: een nieuwe Speedmaster Racing in wit/zilver. Een onderscheidende Speedy, zin in!

73 likes

Oehhhhh heeel fraai!! Maat?

1 like

40mm, met een L2L van 46 :ok_hand:
Ook mijn eerste luxe horloge wat nieuw van de AD komt! Ook wel tof.

6 likes

Pffffff dat is een gave aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Lekker hoor!!

1 like

Knaller hoor!
Eerste Grand Seiko?

2 likes

Zeker!

Heel lang getwijfeld over een quartz GS, Tudor gekocht, spijt gekregen, alsnog een (duurdere) GS aangeschaft.

Heerlijke hobby dit😂

3 likes

En dan gelijk een prachtige Springdrive! Veel draagplezier.

1 like

En niet zomaar eentje! Er wordt vaak geklaagd over de maat, maar door het titanium draagt hij heel goed. En spring drive is natuurlijk helemaal top! Geniet ervan! :+1:

1 like

Écht heel gaaf! Blown away!

1 like

3ct91l

2 likes

Eigen project, hommage, mod, whatever…

Klatser, punt :point_down:

26 likes

Had een nieuwe duiker “nodig” nadat ik een Orient die ik niet meer droeg had verkocht via MP.

Helaas is het blauwe gedeelte hier nog off-limits voor mij, maar deze ‘blauwe’ niet!

19 likes

Bij gebrek aan een Moonswatch deze incoming :heart_eyes:

35 likes

Mooi! Die sunburst plaat is :ok_hand: weet ik uit ervaring

1 like

Hij zag er heel aantrekkelijk uit, ben alleen nog benieuwd hoe groot hij om mijn polsje gaat vallen. Vermoed dat het wel in orde komt aangezien die TGV van joetoeb dezelfde polsomtrek heeft als ik en hem goed kon hebben.

1 like

Ik heb een 17 cm pols, meer plat dan rond:

Zijn erg mooi gevormde kasten die goed om de pols vallen is mijn ervaring.

16 likes

Ziet er goed uit! Kan je er wat meer over vertellen aub? Zelf samengesteld? Zelf in elkaar gezet? Of kan dat via een bepaalde website?

1 like

Heel erg mooi!
Was die mog ergens te verkrijgen?

1 like