Het Grote incoming topic Deel VII

Knaller hoor!
Eerste Grand Seiko?

2 likes

Zeker!

Heel lang getwijfeld over een quartz GS, Tudor gekocht, spijt gekregen, alsnog een (duurdere) GS aangeschaft.

Heerlijke hobby dit😂

3 likes

En dan gelijk een prachtige Springdrive! Veel draagplezier.

1 like

En niet zomaar eentje! Er wordt vaak geklaagd over de maat, maar door het titanium draagt hij heel goed. En spring drive is natuurlijk helemaal top! Geniet ervan! :+1:

1 like

Écht heel gaaf! Blown away!

1 like

3ct91l

2 likes

Eigen project, hommage, mod, whatever…

Klatser, punt :point_down:

26 likes

Had een nieuwe duiker “nodig” nadat ik een Orient die ik niet meer droeg had verkocht via MP.

Helaas is het blauwe gedeelte hier nog off-limits voor mij, maar deze ‘blauwe’ niet!

19 likes

Bij gebrek aan een Moonswatch deze incoming :heart_eyes:

35 likes

Mooi! Die sunburst plaat is :ok_hand: weet ik uit ervaring

1 like

Hij zag er heel aantrekkelijk uit, ben alleen nog benieuwd hoe groot hij om mijn polsje gaat vallen. Vermoed dat het wel in orde komt aangezien die TGV van joetoeb dezelfde polsomtrek heeft als ik en hem goed kon hebben.

1 like

Ik heb een 17 cm pols, meer plat dan rond:

Zijn erg mooi gevormde kasten die goed om de pols vallen is mijn ervaring.

16 likes

Ziet er goed uit! Kan je er wat meer over vertellen aub? Zelf samengesteld? Zelf in elkaar gezet? Of kan dat via een bepaalde website?

1 like

Heel erg mooi!
Was die mog ergens te verkrijgen?

1 like

Dank, ik vind de wijzerplaat echt schitterend. Alleen nog via de doorverkoop verkrijgbaar zover ik weet, had geluk met Uhrforum. Inmiddels flinke prijzen op Chrono24 zie ik :exploding_head:

2 likes

Eigen bedenksel, zelf de onderdelen samengesteld maar in elkaar flansen doet @Mipnick (ik zou het 100% verkloten).

Kast: AliExpress
Wijzers: AliExpress
Tropic bandje: AliExpress
Wijzerplaat: Komo “Yagasuri”
Uurwerk: Seiko NH35 (uit een Invicta gesneden)

6 likes

Jaa die prijzen zijn echt hoog!
Mooi dat je er 1 hebt weten te krijgen :smile:

1 like

Heel mooi.

1 like

coming … SARG013

sarg013jpg

10 likes

incoming.

10 likes