Zojuist mailtje van de AD, hij is binnen… Livestream dit weekend
Whowwww
Haha, ja m’n liefde voor Tudor is toch een beetje verdwenen sinds de recente releases. Vandaar dat de BB58 mag gaan. Het is natuurlijk op zichzelf inderdaad een kwalitatief hoogstaand horloge, maar naast m’n Bathyscaphe mag best een wat frivolere en ‘goedkopere’ duiker komen. Seiko SPB151J1 lijkt me ook wel leuk bijvoorbeeld, of toch iets met wat meer kleur zoals de Doxa.
We zullen het zien!
Hebben jullie nog suggesties?
Ja hoor, neem dan de groene Willard! Die is toffer.
Een SPB153 is wel leuk, de groene dus. Wel even kijken of hij goed uitgelijnd is, de bezel bij mij stond niet correct. En de rubber band is nogal dik, maar een dunne band staat niet mooi.
Eventueel een Rado Captain Cook eens passen op BOR? Je hebt ze in diverse kleurtjes en in in 42mm en 37mm. Ideaal zou ertussen zijn maar goed…
Monta Noble, mooiste horloge dat je kunt vinden. On the fly adjustable clasp, mooiste blauwe (dégradé) plaat te vinden onder €5000,-, perfecte maat (38,5mm), fijnste bracelet tot een Rolex Sub en de kwaliteit(stevig, schitterende bevelled randen, mooier schuurwerk dan Tudor) kan echt makkelijk mee met de Omega Seamaster!
komt snel in het blauwe gedeelte te koop, krijg ik waarschijnlijk zeer veel spijt van, maar je wordt verwend hier op het HF . En als hij niet verkoopt, duurt de aankoop enkel wat langer want deze blijft toch wel gedragen worden
Potverdikkeme, allemaal goeie suggesties, ook van @Kaan en @Tijner. Binnenkort maar 's een rondje maken en wat dingen gaan passen.
Gast
Eerst ophemelen met de graad 10.
En.
Vervolgens te koop aanbieden.
Typical HF
Nu heeft @Phoenix.bas dat al gedaan vanaf het moment dat hij het horloge heeft. Dus het is in ieder geval consistent (en dus niet zo belachelijk ).
Beste Kaan ik zou zeggen kom hem bekijken en passen en je zult hetzelfde vinden! Daan heeft de wat uitgebreidere versie per pb gekregen.
Heb veel gezien, gesproken, besproken en geleerd op HF in de afgelopen 5 jaar en kom gewoon tot de conclusie dat veel micro-brands prijs-kwaliteitverhouding gewoon onwijs hoog is. En dat is voor zover ik alle merken gehad, gezien of getest heb bij Monta het hoogst van allemaal tot nu toe! Ik zou ze dus qua afwerking inderdaad boven bepaalde gerenommeerde merken zetten. Die, begrijp me niet verkeerd, erg goed zijn maar vooral een prijs door commercie, bekendheid, deels ook kwaliteit en dergelijke kunnen vragen, maar die zeker niet beter hoeven zijn dan een Monta en Minase is er ook zo één.
Dat zal ongetwijfeld
Het kwam gewoon erg herkenbaar over bij mij. Ik roep ook zovaak “deze gaat nooit weg” , en drie dagen later gaat hij de verkoop in.
Net als de SBGH271 momenteel
Serieus? Die zag ik niet aankomen inderdaad . Why?
Onrust. Alles gaat eruit, begin weer opnieuw.
Haha ik ken dat. Had 'm al gezien Kanio
Dat ding was toch juist de ‘Rikka’ de ‘Ode aan de rust’
Ik kan je niet meer bijhouden
Dat had ik, een kleine 3 maanden rust . Maar ik merk dat ik nog vanalles wil proberen.
Tag Heuer als beater.
Omega SMP witte plaat of
Explorer 2 witte plaat
Dus daarom maar weer alles eruit bonjouren en opnieuw beginnen.