Het Grote incoming topic Deel VII

Ik zag wel “ruil met cashup” bij die Grand Seiko van je staan, maar dit is wel heel extreem :+1:

2 likes

Haha ja grote stappen vooruit :nerd_face:

1 like

Kon het niet laten, na al die positieve geluiden omtrent dit model eentje besteld…

15 likes

Het mechanische broertje van deze Hydroconquest is inmiddels onderweg! Gekocht van een Forumlid. :slight_smile:
Eerst even wezen passen bij de juwelier om de hoek…

5 likes

@daniel997 is that you?

1 like

Huh ?

Het klopt dat die van mij ook weg maar deze is niet van mij😂. Foto voor het verschil

4 likes

Haha ik dacht al, wat bedoelt Erik :wink::thinking:

Is ook een mooie :ok_hand:t2:

2 likes

Knetters Luuk, in de 6e versnelling begin dit jaar :racing_car:
Wel mooi spul :sweat_smile:

2 likes

Deze Batavi zaterdag keurig netjes ingepakt ontvangen.
Hij zit goed verpakt met omdoos en mooie houten doos.
Het horloge zelf ziet er goed uit. Maar ik ben nu verwend met de Tissot PRX. Die lijkt er erg op. Maar de afwerking van de PRX is van een hogere standaard. De oppervlakken die geborsteld zijn, zijn oké. Maar niet on par met de PRX. Maar waar het mij het meeste om ging was de wijzerplaat.
Die viel helaas erg tegen. Het is nogal een doods geheel. Waar deze juist “vibrant” moest zijn. Het lijkt op een dun aluminium gestanst geanodiseerd plaatje met weinig dikte, diepte. Jammer. Ik vind het verder een leuk horloge. Ondanks dat deze 39mm is valt en ziet hij er veel groter uit dan de PRX met 40mm. Dit komt door de veel dunnere bezelring. Daardoor is de wijzerplaat groter. En daardoor lijkt het horloge ook veel groter dan de 39mm.
Alles bij elkaar opgeteld heb ik besloten om het horloge terug te sturen naar Batavi. Jammer maar helaas.

7 likes

Ja ga heel hard maar nog steeds geen rust :joy::joy:

2 likes

Goed dat je dit beschrijft, want was er ook naar aan het kijken.

1 like

Hele goede keuze, zal je niet teleurstellen! :ok_hand:

1 like

Ik verwacht onderhand eens een AP of Patek Luuk in plaats van die “Rolexjes”’:grinning_face_with_smiling_eyes::wink:

1 like

Erg fraai deze👍

1 like

We zijn aan het sparen haha :joy: nee wil gewoon eens ervaren of dit meer geluk geeft :grin:

1 like

Dank je Ed :star_struck:

Tis je gegund :blush:
Ik heb een herstart met een Citizen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Dank je :star_struck:

1 like

Onderweg naar Maastricht in een doosje:

13 likes