Het Grote incoming topic Deel VII

:heart_eyes:

1 like

We gaan eens voor een Squale!

39 likes

Gefeliciteerd! Vet vet

1 like

Vandaag besteld bij TimeFactors, Smiths PRS-25EXP met stalen en leren band, blij mee. Nu het wachten:

Specs voor de liefhebbers:

CASE
• 316L stainless steel, brushed top with polished sides
• Diameter 36mm, 39.3mm including crown
• Lug to lug height 43.5mm
• 11.3mm to the top of the hi-dome sapphire crystal
• Lug spacing 20mm
• Anti-magnetic 20,000A/m with anti-magnetic movement cover
• Water Resistance 10ATM/100 metres/330 feet
• 140 grammes including bracelet
• Screw back, screw down crown, drilled lugs

DIAL
• Pale cream with black printed minute track
• Numbers SuperLuminova X1-C3

HANDS
• Syringe hands, heat-blued steel and red centre seconds
• Luminous: SuperLuminova X1-C3

CRYSTAL
• Hi-dome sapphire with anti-reflective coating on the underside , 30.4mm diameter x 2.5mm thick

MOVEMENT
• Miyota 9039, 24 jewel automatic, 28,800 BPH

BRACELET
• Solid link stainless steel bracelet tapering from 20mm to 16mm with screwed links, solid end links and signed push-button clasp

22 likes

Veel nieuwe Squales, de laatste tijd! Congratulazioni!:+1::shark:

3 likes

Mooi horloge en fijne diameter ook! Jammer dat Smiths zo moeilijk te verkrijgen zijn, maar dat is bij veel microbrands tegenwoordig. Binnen luttele minuten uitverkocht en weer een half jaar op out of stock.

Moet zeggen dat hij me quasi bekend voorkwam. Totdat ik me realiseerde dat hij qua opzet op de Farer Lander lijkt (of vice versa):

De getrapte wijzerplaat, arabische cijfers met omlijning, de syringe wijzers en het gebruik van felle kleuren op de wijzers. Ondanks dat het verschillende horloges zijn, toch wat gelijkenissen.

15 likes

WOW! Wat mooi!

1 like

Inderdaad een paar gelijkenissen, maar meer verschillen.
Maar, ook een leuk horloge :+1:.

1 like

Klopt, je moet er wel wat geduld voor overhebben en snel toeslaan. Wel de moeite waard.

1 like

Heb ze nog nooit in het echt gezien, maar de vele positieve reacties (over de horloges in ieder geval) spreken voor zich. Ben benieuwd naar jouw bevindingen! :slight_smile:

1 like

Seestern versie 3 onderweg als beater voor op vakantie :sunglasses:

24 likes

Mooi die kleur!

1 like

Ja een mooie blauwe kleur idd. Moet wel zeggen dat het een lastige keuze was haha. Ze hebben namelijk ook de ‘tifanny’ blauw, oranje, zwart, geel en zelfs een sunburst zilveren versie.

1 like

Het moest zo zijn: de Boldr mag toch terug naar het magazijn en deze knaller uit Denemarken deed haar in 2 secondes vergeten:

17 likes

Als ik DPD mag geloven zou ik straks de volgende moeten vinden in de bus:

Aftellen kan dus stoppen! :grinning:

21 likes

Gaaf, zo’n oude 2000! :+1:

Normaal koop ik enkel vintage, maar nu heb ik me toch echt een modern horloge gekocht, eigenlijk alleen maar voor de vakantie, waar waterdichtheid een must is. En waar denk je dan aan?
Een duiker of een alleskunner, die best wel een stootje kan hebben? Dus heb ik de gok gewaagd voor een Casio G-Shock GA-110HC

Het heeft wel kekke kleuren en 200M waterdicht is wel handig, aangezien deze dienst moet gaan doen op zee.

5 likes

55mm diameter?
da’s wel even iets anders dan vintage maten lijkt me

wat gaat u doen op zee?

Vissen in Noorwegen…
En 55mm is inderdaad wat groter, maar ik kan het wel hebben…

Belletje van de AD, hij is binnen… Donderdag of zaterdag ophalen. Watch this space :slight_smile:

53 likes