Het Grote incoming topic Deel VII

Ben benieuwd! Die renders doen eigenlijk nooit recht aan Grand Seiko’s.

1 like

Ik ben ook heel benieuwd :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Nice! Heel benieuwd!

1 like

Tof! Ben erg benieuwd. Ik wacht op een 9F in deze kast.

2 likes

Dat is een mooie. Zo weer eens gogelen.

1 like

Begrijp ik, ik ook! :wink:

Is alweer uitverkocht. Webshop opent maar 1 of 2 keer per maand voor ongeveer 2 minuten.

Ja, ik zag het. Zet hem wel vast op mijn verlanglijsje.

1 like

Oeh, een 972.613 (gok ik)! Die zie je niet vaak. Hoop dat-ie gaat bevallen.

1 like

:partying_face:

31 likes

Gewoon omdat ik het leuk vond, overgenomen van @Petteflet. Komt binnen na de vakantie (mijn keus). Dus na de vakantie een Vostok Automatic Submarine 200meter, is toch een Sub :stuck_out_tongue_winking_eye:. Nu alleen nog Russisch leren dan kan ik de beschrijving lezen :wink:. Maar kan het natuurlijk ook gewoon aan @BroederBill vragen :smiley:

7 likes

Voor het eerst in mijn leven een horloge voor de tweede keer incoming:

De vorige laten gaan bij komst Speedie, altijd spijt van gehad! Nu is de Speedie weg dus deze uit het blauw geplukt! Lekker man!

37 likes

Heel gaaf. Alvast gefeliciteerd

1 like

http://www.netgrafik.ch/cyrillic.htm

Hier je huiswerk voor deze week Fred! Je wordt overhoord door de Cccp club

1 like

@BroederBill, na de vakantie ga ik mijn best doen. Maar ja, dan de uitspraak, dat wordt een dingetje :wink:

image
:roll_eyes: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :yawning_face: :nauseated_face:

32 likes

Morgen dubbel feest? Volgens DHL wel (maar ja, is wel vaker “beloofd”):

28 likes

Mis al langer en grab en go quartz beater. Deze heb ik al eens gehad en mis hem best wel. :sweat_smile: Daarom opnieuw incoming:

21 likes

Komt goed, vertrouw me maar en dan wordt het feest :clinking_glasses: :tada:. Inmiddels moet jij toch wel staffelkorting krijgen bij de postbezorging :wink:.

2 likes

Ha Fred, ze hebben je al gehoord bij DHL haha!

Kom net thuis en kijk eens wat er op me staat te wachten :heart_eyes:

33 likes