Top man, gefeliciteerd met je Cartier en natuurlijk veel draagplezier
.
Heb gewoon even mijn contacten ingeschakeld
Top man, gefeliciteerd met je Cartier en natuurlijk veel draagplezier
.
Heb gewoon even mijn contacten ingeschakeld
Op verzoek post ik hier m’n nieuwe aanwinst van afgelopen zaterdag. Ben nog redelijk vers op het forum en dit is mijn eerste horloge (als ik een garmin sporthorloge niet mee tel). Ik zocht dus ook echt een wat meer traditioneel horloge, omdat de Garmin wel zal blijven voor het sporten en duiken.
Het is de nieuwe Longines Spirit 37 geworden met champagne wijzerplaat. Mn polsomtrek is 16,5 cm. Verder heeft de wijzerplaat best veel opgelegde details, is de afwerking heel netjes, heeft het uurwerk een gangreserve van ongeveer 70 uur en is hij chronometer gecertificeerd. De spirit 37 heeft veel aantrekkelijke eigenschappen voor zijn prijs, vind ik. Ik ben er erg blij mee!
Schitterend zeg, proficiat!
Tof ding! Deze Longines verdient een eigen topic!
Prachtig horloge!
Super! Dank om het hier te posten, het horloge verdiend dat!
En welkom op het forum! Tof dat je er bent
Wow, zeer fraai! Gefeliciteerd!
Welkom op het forum en natuurlijk gefeliciteerd met je Longines, mooi die opgelegde uren en geen gebrek aan lume zie ik. Wens je veel draagplezier met deze mooie Longines
Benieuwd hoe die op de pols zit. Kan er mij zo niets bij voorstellen.
Ha Vincent, die had ik eigenlijk bewaard voor de overige topics die ik heb gespamd. Maar nu heb ik een mooi excuus om hier nog een foto te posten haha:
Dat had ik ondertussen door ja staat best aardig hoor. Ik had hem een pak bulkyer verwacht.
Zonder gepast te hebben gekocht maar vind 'm echt goed om de pols liggen en absoluut niet te groot. Ik denk even groot als de 39mm BB58 wat betreft “wrist-presence”
Wat een gaaf horloge. Ik moet deze ook maar eens om de pols proberen. Kastpoten niet te lang?
Gefeliciteerd, hij staat je ook goed
Hey valt mee. Als ik recht op mn pols kijk dan vallen de lugs ruim binnen de breedte van mijn polsen.
Doe
Maar blauw. Maar dan wel op een cartier.
Ook op de foto doet deze het goed Roland
Proficiat mooie NA. Deze Longines mag er zijn. En wees welkom
Het is één en dezelfde band die ik blauw noem, maar Delugs groen. Volgende week in huis en hij komt op de Lange!