Het Grote incoming topic Deel VII

Hey @Zulu heb je de Vertex Aqualion al besteld?

1 like

Hij is binnen… en kijk eens wat een verschil een goede foto al maakt…

Dit was 1 van de foto’s waarop ik de aankoop besloten heb. Zo ziet hij er uit bij binnenkomst

Transport heeft helaas wel de kleine subdial losgemaakt maar goed dat is te fixen. Maar kijk eens naar de staat :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

En dan moet ik hem nog schoonmaken!

12 likes

De staat van de wijzers of de dial bedoel je dan niet denk ik?

4 likes

Jazeker wel. Deze jongen is 53 jaar oud en van de gele is bekend dat die wijzerplaten heeeeeel fragiel zijn. Herkenbaar aan de vlek bij 6 uur en 11 uur. Maar de staat van de lumen, beide bezels en verders de wijzerplaat maakt dit een topper. Ze zijn tevens zeer zeldzaam en duur!!

2 likes

Nee want een Nomos NWC en een Sinn 556 Citrine hebben dat doel weer fors vooruit geschoven.

En 4k betalen voor een shitter is een psychologische grens waar ik nog overheen moet.

1 like

Hmm… Ook nog in deze staat?

1 like

yes

Heel mooi idd! Ga je de subdial zelf aanpakken of laten doen?

1 like

Snap ik maar hij is wel :star_struck: :star_struck: 🥹 🥲 :star_struck: :star_struck:

1 like

Heren,

Die gasten van Sugess hebben wel ff de date issue gefixt hé. Het betere jat- én verbeterwerk dus :laughing:

1 like

Absoluut.

En ik krijg ook nog wat zandhazenkorting :shushing_face:

Maar dan nog. Kunststof kozijnen of nog een duur horloge. Ethische dilemma’s. :neutral_face:

1 like

Ik vraag me wel eens af hoeveel pax er in de houding staan als we op het forum Geef Acht roepen…. Volgens mij zijn we hier redelijk vertegenwoordigd :grin:

1 like

Mwah stuk of 15 denk ik. Toch een van de grootste werkgevers van NLD dus dat is niet zo gek.

We veel ex-dienstplichtige oude paxen zoals @daffie en @louis ik maak jullie zo boos nu :joy::wink: maar die hangen voornamelijk in het bruine subforum.

En @Pauwelix natuurlijk maar dat is een aparte categorie, die heeft nooit kunnen acclimatiseren in de burgermaatschappij.

On topic:

NOS elastiekjes incoming

7 likes

Als alles goed gaat 2 inkoming. Meistersinger Metris en een Dekla Turbulenz (maar dan met datum)

9 likes

Oi, uhm ik bedoel ja dat zou zo maar eens kunnen.

Voel me daar nooit helemaal op mn gemak.
Oja 1941 belde net ze willen hun verbandpakje terug :sunglasses:

Kader bedankt :rofl:

3 likes

Kunnen die nog in de wasmachine? Gadverdamme.

1 like

Moest ff opzoeken wat dat was :face_with_hand_over_mouth:
Maar daarvan zullen er hier toch ook wel meer zitten (ik hoor daar in ieder geval ook bij…)

1 like

:rofl: wtf…

En yup Hashkamp op de Veluwe was prima vertoeven voor 10 maanden. :sunglasses: 🪖

4 likes

Ik ben blij dat je blij bent voor me.

Veel veranderd tegenwoordig. Nu hebben we dit:

https://www.instagram.com/paxenbelikeofficial/

1 like

Da’s ook nog een bekende ja :sweat_smile:

Alleen tijdens Sroki-opleiding heb ik daar wat kruit verschoten

1 like