Yep, wij zijn wel in staat verstandige keuzes te maken:stuck_out_tongue_winking_eye:
Dat ben ik helemaal niet. Waar haal je dat vandaan?
Ik heb geen Instagram (zo oud dus), wel Facebook (nog steeds oud dus…) en vond daar ook ‘Paxen be like’. Die ga ik volgen! Bovenaan gelijk al een leuke
Ik heb hem zelf al eruit gehaald want bij elke beweging kan de dial beschadigd raken. Maar weer plaatsen ligt buiten mijn skill level…
Zocht een echt zomers horloge zonder daar de spaarpot voor te moeten breken. Op YouTube zie ik steeds meer filmpjes van het merk Steeldive voorbij komen. Veel reviews gelezen, meeste zeer positief… Toen dacht ach ik probeer het gewoon en zie wel waar het schip strand! NA incoming. Spec’s etc post ik nog. Tuna Homage, Seiko uurwerk met saffier glas. De kleur, wilde een keer wat anders:
Btw, de bracelet gaat er gelijk af. Lijkt me helemaal niks. Mooie waffel rubber erop!
Nooit eerder gezien en niets te vinden op het forum. Seiko 7t62-0am0 uit 2005. Zwart ge-emailleerd. Leuk apart horloge. Draagt verbazend lekker
Leuk en super kleurtje, voor een zomerhorloge!
Hier is binnengekomen afgelopen week: een Zenith Surf uit de jaren '70.
Bij binnenkomst viel het niet tegen, het glaasje is te poetsen, de kast en band moet beter schoon te krijgen zijn en dan vind ik het weer een leuk horloge om een tijdje te dragen. Dus ik ging proberen om het uurwerk eruit te halen, maar dat was toch wat ingewikkelder dan gedacht.
Hoe dan ook: binnenkort mooi schoongemaakt en gepoetst om de pols!
heel bijzonder! leuk om zo voorbij te zien komen
Sjoewaalee!
Deze wilde ik eigenlijk al een hele tijd, en heb er eindelijk maar eens eentje gekocht.
Oud ding uit 2006 met een ETA uurwerkje, maar naar mijn mening de mooiste Seamaster. Lekker plat ook.
Komt volgende week binnen
Prachtig horloge
Deze had zo uit een of andere Sci-Fi film/serie kunnen komen! Heel tof!
Ben er weer ingetuind😅 lijkt een mooi exemplaar, wel wat gebruikssporen, maar dat mag ook met deze leeftijd.
Zondag hopelijk ook nog een PRS29 scoren bij timefactors!
Haha…I know. Dat onding staat al sinds mensheugenis op m’n wishlist.
Gaaf zo naast elkaar.
De GS is echt wel van een orde, heb je zelf ook ervaren met andere modellen. Maar goed, de prijs is er ook naar. Vind de Sarx echt een topper in z’n segment. Op het uurwerk valt af te dingen maar de afwerking maakt dat ruim goed…