Het Grote incoming topic Deel VII

Ja vind ik al jaren, vooral door de dikte

2 likes

Idd…voldoende ervaring met GS zolangzamerhand. Ben daarom ook erg benieuwd naar de look&feel en de kwaliteit van de SARX tov GS. Leuk om eens te proberen iig lijkt mij. Voor dat geld zeker. Geen fijnafstelling blijft soms een dingetje dus hopelijk krijg ik 'm goed passend. Was geen issue bij m’n GS modellen zonder fijnafstelling. Wist altijd een goede fit te vinden.

En de originele Snowflake…tja…ik droom nog steeds. :man_shrugging::slight_smile:

2 likes

Ik zit me net te bedenken, ik denk dat je deze verward met de meer gangbare Pogue. Die kun je her en der wel vinden voor 500 euro. Maar dit is geen Pogue maar een zeldzamere uitvoering uit de eerste productiemaanden van 1969.

1 like

Het is ook een Pogue. Alleen dan de gele speedtimer variant. :innocent:

Top aanwinst. Blij met de mijne. Zeer dun inderdaad. Lekker op staal en rubber/ tropic. Geniet ervan!

51 likes

Ja, door dit soort foto’s van jouw voelde ik me genoodzaakt om er ook eentje te kopen, dus je wordt bedankt :joy::+1:t2:

5 likes

Wat jij wilt maar je hebt het verkeerd…

2 likes

Grmbl… Die Duitse grundlichkeit is ook niet meer wat het geweest is. De Alpinist kwam vanmiddag aan in te kleine doos, met te weinig schokdempend materiaal. Secondewijzer zwerft over de plaat. :face_with_symbols_over_mouth:

Sofort retour en geld terug vragen.

2 likes

Aai dat is zeker jammer!!

Ook de Egeïsche Zee heeft een Skwalleeee nodig :shark:

35 likes

Ik vind het vooral een domper van Japan. Het is een Alpinist toch? Zou toch wel schokbestendig moeten zijn. Anders zou ik een fietstocht over de Franse kasseien ook niet meer aandurven.

1 like

Denk dat een rit over de kasseien nog fluweelzacht is in vergelijking met de postafhandeling (been there, done that).

2 likes

Ja, had me er erg op verheugd.

Funky skweel

1 like

Ja! Ik heb hem eindelijk gevonden. Deze Autodromo in de juiste kleuren is onderweg!

30 likes

Geweldig!!

1 like

Mooi! Waar heb je eentje gevonden?
@Tulipan heeft hem toch niet gelost zeker? :scream:

1 like

Nee dat was wel de inspiratiebron :sunglasses:. Ik heb Autodromo gemaild of de blauwe nog eens in productie zou gaan. Toen mailde ze een week later dat ze er net een terug hadden gehad, nog nieuw in de stickers. Dus heb er meteen een klap op gegeven aangezien ik al een tijdje opzoek was naar dit exemplaar. En hij overleefde al die tijd op m’n wishlist.

4 likes

Hele mooie box!

1 like

Supermooi! Zon Intereuropa is echt een plaatje :slight_smile: Heb al typen de GrupoB op mijn lijstje staan.

2 likes