Niet zo pixelen jonguhhhh.
Zie je het ook met het blote oog?
Volgens mij gewone reflectie van licht.
Alleen op computeranimatie is dat rete-strak, en dit is gewoon een foto toch?
Dit lijkt eerder op emaille? Lijkt ook iets doorzichtig in het midden, en verklaart ook de bolling.
knap hoor op zoiets kleins, en de hitte behandeling is dan ook waar.
Tof!
Super gave Squale!
Ah jij hebt hem! Mooie koop denk ik
Moeilijk om mooi op foto te krijgen. Vorige week IRL gezien, en was onder de indruk.
Ik denk dat er veel mensen interesse hadden
Maarrr, was de blauwe of de zwarte het mooist? Ik twijfelâŠ
Zeker blauw (of groen )
Het was een blauwe in het wild.
Nog in de etalage naast elkaar gezien, en toen sprongen ze niet in het oog. Dus niet gekeken wat mooist was.
Groen bestaat ook nogâŠ
Blauw is wel lastig combineren met andere kleuren kledij (vind ik). Ik merk dat ik de Tudor met blauwe wijzerplaat geregeld laat liggen om deze reden, had misschien toch beter de zwarte plaat kunnen bestellen
Tudor heeft een vrij âhoogâ blauw. Idd lastiger.
Als ik mijn kast open trek is 2/3 van de hemden blauw, en 1/4 wit. Dus best wel te doen.
Als je van kleur houdt is het mss wel moeilijker.
Wat een kek ding
Joah valt mee toch met zoân donkere kleur blauw, een BB58 of Pelagos zijn wel een stuk blauwer (feller en meer). Die Royal nam ik dan ook weer in het blauw ipv zwart. Maar goed misschien vloekt het bij mij ook wel allemaal Ă©n volgens mijn vrouw zie ik het verschil tussen blauw en zwart ĂŒberhaupt niet
Ik vind die in het echt zo veel mooier dan op fotoâs. Blijft mijn oog elke keer even op hangen bij de AD. Vind hem op de lederen band ook heel mooi. Prachtig horloge!
Prachtig. Ik denk een goede keus. Wit staat hem goed!