Ah gaaf, ik heb de zwarte besteld, benieuwd wanneer 'ie binnenkomt!
Die heb ik nog niet eerder gehoord Als je al een blauwe spijkerbroek aan hebt past een blauwe dial bij je ongeacht van je shirt toch. En over het algemeen past blauw bij blauw, wit, zwart, beige, groen, etc. En staal heeft vaak een blauwige gloed van zichzelf. Maar het is ook een gevoel natuurlijk. Maar ik draag m’n blauwe horloges echt met al mijn kleding
Proficiat, mooi hoorloge hoor
Een puntje van kritiek is dat je zo op de pushbars kijkt, alsof de endlink te veel speling heeft.
Onderstaande Aquis Limited is onderweg. Ik was alleen zo “slim” om hem bij de AD te laten bezorgen i.p.v. thuis, maar doordat de levering vertraagd is wordt het nog een hele uitdaging om deze voor m’n vakantie in bezit te hebben, terwijl ik hem ook daarvoor juist besteld heb
Even overdenken of ik hem terug laat sturen of niet.
Ff bellen lijkt me hier de oplossing. Zal vast te regelen zijn.
Overigens wel een toffe variant! Dial doet me denken aan de Rolex OP
Ja daar heb je gelijk in, even bellen lijkt me het makkelijkst inderdaad. Wordt maandag geleverd volgens UPS app, maar dan is AD dicht. Dus misschien kan ik leveradres nog wel aanpassen als de levering mislukt is.
Toch wel!
Toen ik hen mailde waren ze allang gevlogen! Maar soms moet je wat geluk hebben… Het is @Bro gegund alleszins
Deze is gisteren in allerijl en in zeven haasten in mijn collectie gekomen. Donderdag wist ik nog van niets en nu is het genieten.
Tsjeemig, heftig . Toch gefeliciteerd
.
Staat erg goed, zo’n rode band!
Prachtig! Draag er zorg voor
Gefeliciteerd ! Welke maat is het? En hoe zijn de eerste bevindingen tegenover de zwaargewichten die je bezit?