Het Grote incoming topic Deel VII

44mm maar draagt als 42 wegens compacte L-L.
Draag nu al heel de dag de SO links en de AP rechts en geniet dubbel. Past perfect.
Heel mooi afgewerkt, je ziet dat daar de prijs in zit en niet in het banale caliber.

1 like

:loudspeaker: :rotating_light: GRAIL ALERT!!! :rotating_light:

Vandaag tracking details gekregen van mijn grail watch!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Tegen het einde van de week komt de Grand Seiko SBGA461 - can’t wait!

82 likes

Heb hem al een paar keer om gehad bij de Boutique. Voor mij klikte het toen.

2 likes

Om je nog een een beetje een idee te geven.

En bij deze is de wijzerplaat in een betere staat maar mist wel de subdial hand en heeft de bracelet. Maar heeft weer schade aan de bezel en glas. Na invoerkosten 2000 euro en dan is de staat van het uurwerk nog een gok.

2000 euro meer dan ik m waard vind iig.

Daarnaast genoeg non eu-landen die geen invoer kennen

1 like

Dat is het mooie aan HF, diversiteit in smaak. En ja niet iedereen wordt warm van Rolex.
Oh en dit betreft helaas Japan waar je altijd volle mep betaald aan invoerkosten.

Niet als je niet in de EU woont. Op japanse veiliigen biedt natuurlijk iedereen mee.

1 like

ja dat snap ik maar ga ervanuit dat de meesten hier op HF zich in de EU bevindt.

Klopt. Maar dat maakt het horloge nog niet veiligbedrag + 20% waard.

1 like

Geld moet rollen. MN strap incoming voor de Mars.

15 likes

39 likes

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Holy moly man.

Dat zijn de zwaardere stappen. Die wil ik nog wel eens een keer bepotelen te zijner tijd.

Gefeliciteerd.

1 like

De 2de uit de serie Seiko Recraft.
SNKN37 is onderweg.

12 likes

Dank je!

Het voelt nog steeds surrealistisch…op meerdere vlakken.

1 like

Ga je erg van genieten. Machtig apparaat. :+1:

1 like

Daar ben ik zeker van. :grinning:

Heb je trouwens altijd willen vragen.
Hoe staan de GSen die jij hebt in vergelijking met de GO, AP, Breitling en andere high caliber horloges die je hebt?

Prijsverschil is groot, maar ben benieuwd naar je mening en hoe jij het me jouw hands-on ervaring ziet.

eens dat die prijzen absurd zijn, zo zijn ze helaas al de afgelopen jaren. Voorafgaande aan diegene die ik gekocht heb had ik bijna 2 jaar geen versie te koop gezien, en ik zocht geregeld en niet alleen op Buyee. Laatste was in December 2020 en toen waren het er gelijk 2. Beide gingen toen voor 2 tot 2500 euro. En dat de prijzen hiervan hoog zijn is nog deels begrijpbaar door de zeldzaamheid. Maar de 6005 series die de laatste tijd soms de 3000 euro aantikken maar bij lange na niet zo zeldzaam verbaasd mij juist enorm. Maar goed kennelijk zijn er genoeg mensen in de wereld die hier zulke bedragen voor willen neerleggen.

Nu nog even geduld uitoefenen tot februari 2023…

15 likes

wow ja! niet bang dat dan de liefde een beetje over is? verwacht zelf einde deze maand wat, eind maart besteld, op dit moment nog niet heel euforisch over de aankoop :grimacing: