Het Grote incoming topic Deel VII

Strijder! Neem je 'm morgen mee? :ok_hand:

1 like

Ik denk niet dat hij er op tijd is. We zullen het moeten doen met die pauper Minase.

3 likes

Nice, ik neem m’n camera mee :joy: shitters FTW

2 likes

Voor middernacht besteld en nu al in huis. Snelle levering zeg. Netjes van horloge.nl :white_check_mark:

35 likes

Zeker 5 tientjes korting gehad voor dat berichtje hier😂. Maar, tof horloge! Die bezel insert is cool.

Hahahuahehuea!!1! Ze hadden moeite om ze te verkopen maar met dank aan mijn bericht van zojuist zijn ze plots uitverkocht.

Thnx.

3 likes

Mooi! :ok_hand:

1 like

Bedankt @merl. Weinig mis mee :ok_hand:

21 likes

Zeker, die van mij (een blauwe) komt morgen binnen :+1:

2 likes

Dient dat zwarte stukje onderaan nog ergens voor?

Daar komt de stem van Darth Vader uit. :rofl:
You don’t know the power of the dark side!

Morgen

Overmorgen

24 likes

Vond je het niet lastig kiezen tussen de blauwe en zwarte? De zwarte variant is natuurlijk wel wat makkelijker te combineren😅

Mijn 5 sports word ondertussen even flink door elkaar heen geschud​:joy::joy::joy:

9 likes

G shock kennende, gok ik de knop voor de lamp…

1 like

Mag ik vragen waar je die strap vandaan heb gescored???

Dank je

1 like

Natuurlijk mag dat. Deze is speciaal op maat gemaakt. Verzenden + import etc. kwam hij uit op 128,45.

Worth every penny. Gaaf toch?

Glapje: Cheapostraps

6 likes

Seiko binnen

13 likes

nice! ga je het horloge nog specifiek voor bv surfen gebruiken of iets anders? met de tides is dat wel handig

Ik vind ze stoer op een plaatje, maar echt dragen lijkt mij een uitdaging :slight_smile: waarom heb je deze gehaald? Nog specifiek voor de Landcruiser gekozen?

Ik vind de getijdehorloges vaak gewoon wel een grappige gadget. In de praktijk zijn er tal van andere bronnen waar je veel accuratere info kunt vinden over de getijdes. Ofwel ik gebruik het precies nooit :slight_smile:

Er zijn wel meer horloges van surfmerken zoals Rip Curl en Nixon die aparte functies hebben. Zoals deze van Rip Curl die oa de golven die je surft bijhoudt (lengte van de golf, behaalde snelheid, totaal aantal golven gesurfd etc.). Leuk, maar ik zou het niet gebruiken.