ja ik ken ze in mei ben ik nog 9 dagen gasn surfen in Portugal, maar dan gewoon met een Garmin horloge, forerunner 245. De tides zijn leuk/handig om te zien en met de 245 kan ik me surf ook opnemen en komt ook op Strava te staan.
Garmin heeft een verdere samenwerking met surfline, overal staan webcams en met het juiste horloge wordt je surf op video opgenomen en naar je toegestuurd. Wanneer we 245 kapot gaat haal ik wel een horloge die hiervoor geschikt is
@CitizenX idd leuk effect op de ‘frosted sapphire dial treated to look like polar ice’ zoals men het zelf zonder gene noemt bij CW. De wijzerplaat die overigens translucent is dwz deels doorzichtig.
De stalen band heeft een erg plezierig en kwalitatief ratchet systeem in de sluiting dus een mooie snel- fijnafstelling.
Ik heb ook de oranje zwarte rubberen band erbij en dankzij het perfecte quick release systeem op zowel de stalen als de rubberen band is het heerlijk snel en eenvoudig afwisselen.
Verder erg goede AR op het saffier glas, GMT functie, 600m, shock resistant. Al dit voor ruim onder 1k…it’s a deal, it’s a steal.
Hè is gewoon een gaaf ding, voor erbij. De mogelijkheden spreken mij aan. Hoogtemeter, barometer, kompas etc. Heb ik dat nodig? Nee, niet echt, gewoon een leuk speeltje voor mij.
De Landcruiser uitvoering vond ik qua looks de gaafste. Daarom is mijn keuze op deze uitvoering gevallen. Ondanks de forse afmetingen is deze mudmaster verrassend goed draagbaar, zit erg comfortabel, mede door het lage gewicht.