De Tudor Ranger incoming
Je bent er snel bij!
Je hebt die van mij indertijd nog gehad, dus ik ben benieuwd wat je ervan vindt
Ja beetje geluk en heel veel liefde via een hf lid, wat zeer gewaardeerd wordt.
Hoop ik ook want vind de vorige Ranger top alleen geen stalen band en nu dus wel
Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik vond hem persoonlijk erg flets/saai. Dus ik heb hem laten liggen. Wel top maat, dikte en band!
Ik ben ook benieuwd, alleen op plaatjes gezien…we gaan het ervaren, de 3 zaken die jij benoemd zouden het voor mij moeten doen dus we gaan het zien
Ik Kreeg hem donderdag (voor de release) te zien. Mocht geen foto’s nemen. Zat ook nog flink ingepakt. Gisteren heb ik hem op staal en op de hybride band gepast. Goede maat en redelijk dun.
Rabat in Barcelona had er redelijk wat gehad. Er waren er nog 3 beschikbaar en al een handvol verkocht werd me verteld.
Veel plezier ervan!
Dank je Ed en zag het al voorbij komen dat je een voor preview had
Ik ga het ervaren of het wat is maar vind met name de band met de rivets minder mooi dus ben hier wel erg benieuwd naar.
Dank je
Eens de non rivet is een verbetering.
Ik wil graag een gmt maar kan nog niet kiezen tussen de bb pro en de bb gmt Pepsi.
Ik denk de Pepsi te groot en dik voor jouw is mijn persoonlijke mening 🫢
Hij zou zeker wat dunner zijn. De grootte was perfect. Aan de andere kant mijn panerai die ik draag is nog veel dikker en past me prima. Heerlijk ding
Natuurlijk als (een van de ) eerste(n)
Leuk horloge voor “erbij”
Haha ja lijkt me een mooie basis om dan erom heen te wisselen
Hoe dik ?
Tudor bb gmt zal rond de 15mm zijn
Mijn pam rond de 15.5/16 vermoed ik
Twee merken die ik al best lang eens wilde hebben incoming. Explorer II opgeofferd. Zo gaan die dingen
(14.6)
Wat een mooi setje zo
Heb je de blauwe Cartier van MP ?
Hoppa, nice
Gave aanwinsten Niels!
Goeien bal!