Thanks
Misschien als Jeroen adverteert op Mp? Komt van Wristcandy.
Thanks allen.
Oh nee dan niet maar toevallig zag ik er daar ook 1 vandaar.
Veel draagplezier van beide
Met twee Batavi watches in mijn collectie, was dit voor mij een no brainer. Exact om 18:00 geïnformeerd via de nieuwsbrief van Batavi. Direct de super early bird gebacked. Nu is het lange wachten begonnen. Als het goed is wordt hij geleverd in september/october.
Mooi om te lezen, Kosmopoliet en Architect in de collectie? Voor welke ga jij als het gaat om de Geograaf?
De Cartier is niet te versmaden, maar die Zenith
Een maand na bestelling geen idee of die nog incoming is. De eerste (kaput) ging meteen retour en kwam 2 juli in die heimat aan. Sindsdien geen woord over verzending nieuwe. Aangezien vakantie voor de deur staat sta ik op punt de koop te cancellen en refund te vragen.
Deze week binnen
De Kosmopoliet is de Amsterdam versie met Eta uurwerk, Er staat een foto bij de NA van de Amazone Kosmopoliet. Mijn Architect is de Bleu Steel versie. Ik heb hier een NA over geschreven. Mijn eerste keuze voor de Geograaf is de Aurora (grijze) maar we hebben nog 12 dagen om definitief een keuze te maken. Als ik zo zie is het mogelijk dat de groene en paarse unlocked worden. Volgens mij loopt de campagne gesmeerd. Het project is inmiddels al funded en dat al na een dag.
Heel gaaf!
De vorm spreekt me niet aan, maar die afwerking daarentegen…
mooi hoor!!
Schitterend! Welke afmetingen heeft deze?
Uhm dat is een beetje lastig gezien de kastvorm. De kast is 38x33. Ik zou zeggen dat het overeenkomt met een 36-37mm rond horloge.
Deze ziet er nog behoorlijk scherp uit.
Ben benieuwd naar de NA foto’s.
Klinkt draagbaar
Geniet ervan!
Vandaag weer maar eens een horloge besteld, het is allemaal @BroederBill zijn schuld. Hij had het over een horloge wat op zijn nachtkastje ligt, tja het is geen Rollie of iets van gelijke strekking maar voelde wel een klik met dat horloge. Dus beste HF vrienden kappen met het plaatsen van zoveel leuke horloges, nou ja een combinatie met een goede neut en een horloge mag natuurlijk wel of het horloge wat @tagEd zo nu en dan plaatst . Heb dus vanmiddag een Casio ECB-900DB-1Ber besteld, misschien morgen of anders overmorgen komt die binnen. Nog niet verder vertellen he, moet nog een NA gaan maken als die binnenkomt. Echt een heel handig horloge, elke 2 uur mag ik een 1/2 uur mijn kooi uit en kan natuurlijk goed mijn vrouw in de gaten houden hoelang ze werkt in het huishouden of de hond uitlaat
.
O ja, fotootje en mondje dicht naar de anderen toe