Vanmiddag Jaap/ten2two bezocht, gezellig keuvelen over horloges.
Het horloge dat ik op het oog had, voldeed aan de verwachtingen en heb ik gekocht.
Sober uiterlijk, maar wel zeer accuraat en mooi uurwerk van binnen.
Afwijking van <5 sec per jaar.
Geen datum meer aanpassen, zit in geheugen.
Longines Conquest VHP:
Het lastige van mijn vergelijkbare Casio BT eqb-500 is dat je alle instellingen via de Casio app moet doen en niet met de knopkes. Hopelijk hebben ze dat intussen aangepakt?
Ik heb even snel de handleiding opgezocht op het net en volgens mij kan je alles zowel met de knopjes als met de app bedienen. Maar ik zag die van jou, en zocht op wat deze kost toen was de beslissing snel genomen. Vooral omdat deze hybride is vind ik wel leuk, zo iets heb ik nog niet in mijn verzameling.
Maar jij moet dus alles met de app doen, hoe bevalt het horloge in zijn totaliteit qua afwerking, lugs en dial. Ik ben eigenlijk tegen mijn gevoel in op het plaatje afgegaan, benieuwd hoe hij is in real life.
De Black Bay Pro was een kort huwelijk. In de herkansing nu de Pelagos FXD Marine Nationale! Nog nooit een Frans vriendinnetje gehad … We gaan het meemaken!
Die lug to lug van 50mm+ is echt teveel voor me. Groot is niet erg, de Chronomaster is ook geen kleine jongen, maar als de lugs bijna overhangen is het gewoon teveel.