Het Grote incoming topic Deel VII

Kuch Kuch…

Yema, Kuch Kuch.

:blush::smirk:

Mocht hij niet bevallen, dan zijn er meer Franse vriendinnen.

3 likes

Die lijkt me dan weer veel groter dragen, gek genoeg. Grappig. Conclusie is dat het jammer is dat je er zaterdag niet bij was.

2 likes

Het draagt echt comfortabel. Fijne aanwezigheid op de pols. Niet te licht, niet te zwaar. De band is ook solide. Dikke 10.

1 like

Ik had een vrij vroege edifice met bluetooth. Werd fysiek te zwaar voor mijn vaders pols. Ik zou hem gaan erven. Toen zei ik voorzichtig dat ik hem nu al zou kunnen omdoen en hij dan kon zien dat ik er van genoot.:wink:

2 likes

Baalde als een stekker :expressionless:

1 like

Gewoon. Goed. Als een SKX.

Kan ook goed tegen een zwembadbezoek. Kroontje zit stevig vastgeklikt :white_check_mark:

De bracelet is ook dikke prima met 22-18mm taper en niet te vergeten SEL.

22 likes

Naaiz, heb de band ook. Een beetje gevoelig voor krassen, deskdive, maar verder kwalitatief goed. Zit nog op de los verkrijgbare jubilee te wachten. Geniet van je stalen combo.

1 like

Tuurlijk kan dat @Rolopalooza

Zelfs ik draag m. En dit weekend gaat die weer om.
Sterker hij gaat mee op vakantie als beater.

Vind je trouwens dat dit kan?

Oh en nog een shot van de mn21

17 likes

Van harte Sven! Klapper hoor. Ik draag hem wel alleen in mijn vrije tijd. Dat zou met een pro wel anders zijn😎

1 like

Nice, gefeliciteerd!

1 like

De Pro heeft kantoor hier niet eens gehaald, Vrijdag gehaald en zondag alweer verkocht. Voor nu gaat de FXD zeker mee op vakantie! :beach_umbrella: :anchor: De nette duiker (Polaris) dragen we wel naar kantoor :blush:

3 likes

Onbegrijpelijk. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Al is een FXD geen straf natuurlijk.

32 likes

Haha lekker bezig Sven! Fijne vakantie! :partying_face:

1 like

Gaaf ding!!

1 like

Het NA verhaal volgt.

46 likes

Waaw. Wat een plaat zeg :star_struck:

1 like
1 like

Deze…

Door die BTW en invoerrechten moet het wel een fanastisch bandje worden.
$75 (&$18 verzendkosten) betaald aan Veblenist, of ik even €47 wil betalen aan onze overheid (27 btw, 20 invoerbelasting). Een aankoop onder de €150 is toch vrij van invoerrechten?

Dat is sinds vorig jaar veranderd. Met name om de oneerlijke concurrentie van Aliexpress te weren.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/internetaankopen/content/zijn-er-extra-kosten-als-ik-een-pakket-bestel-buiten-de-eu

" Dit zijn de extra kosten als u bestelt buiten de EU

** btw*
Die moet u altijd betalen, vanaf 1 juli 2021 is er geen btw-vrijstelling meer voor pakketjes tot € 22. Reken op 21% btw, voor een aantal producten geldt een verlaagd tarief van 9%."

1 like

Ja, op BTW had ik wel gerekend. Maar in die link staat ook dat je geen invoerrechten betaald onder de €150….
Dus dat wordt “even” bellen