Het Grote incoming topic Deel VII

Ik heb de afgelopen jaren al eens vaker boven de KOOP knop van een Spinnaker gehangen. En vandaag geklikt. Het wordt een ongepolijste :rofl: Spinnaker Wreck, faux vintage dus. Is wel een forse met 44mm diameter en 50mm L2L. Ben zeer benieuwd!

Is een mooie aanvulling naast mijn retro silver G-Shock

17 likes

The eagle… euhm angel has landed. :wink:
Nog een dagje of twee geduld.

13 likes

Na weinig vooruitgang sinds bestelling op 1 januari gaat het nu razendsnel.
Ik heb vooraf douane en btw afgedokt, dus misschien al morgen in huis. :star_struck:

4 likes

Ja die is heel cool. Heb net de stalen versie verkocht binnen HF.

met heel veel plezier gedragen. :ok_hand:

1 like

Wat gaaf :star_struck: jammer dat die wel te groot is voor mijn pols .
Een echte beater die alvast voorgebruikt is :upside_down_face: :wink:

1 like

Vind de dial van de stalen mooier, maar het matte van het titanium wel weer cooler. Uiteindelijk, mede bepaald door de prijs voor de titanium gegaan.

1 like

Tja, en dan moet je weten dat ik een swirl op mijn horloges al niet te verdragen vind.
Ben ik schizofreen?
… … … … … … … … wie vroeg dat?
LOL

1 like

Hahaha ,daarom is juist dit de perfecte oplossing voor jou :wink:

1 like
4 likes

Aged steel bedoel je denk ik.

Ja sorry , was al laat

2 likes

Na de blauwe nu ook de roze incoming

14 likes

Incoming…an old friend. Damasko…what else. Lekkerrrr! :muscle:

39 likes

Ik begin er steeds meer de humor van in te zien. Is er eigenlijk geen enkele Damasko die zo bevalt dat het een blijver kan worden? Je kan nog steeds met een 2 de horloge flipperen.

2 likes

Is gewoon makkelijk flipperen (lees : in die prijsklasse) én weer terugnemen later. :wink: Maar nu idd een collectie van 3 horloges dus houden en beetje afwisselen.

2 likes

Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar voor mij hebben de stukken die lang in de collectie zitten steeds meer charme. Je word er steeds meer gehecht aan. Vind dat zelf een fijn gevoel.

3 likes

Begrijp ik. Ik ben echter wispelturig (geweest iig)…en wilde alles proberen. Dus flipperen was onvermijdelijk.

4 likes

En de shoes?

Blijft een van de echte Daffiewatches :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dan toch niet voor de Willard gegaan?

1 like

Hier voor de 3de keer, nu effectief incoming… een volledig nieuwe, moet een blijver worden deze keer :crossed_fingers::sweat_smile:

42 likes