Het Grote incoming topic Deel VII

Haha ja een Daffiewatch :see_no_evil: Is dat zoiets als een Frankenwatch? :rofl:

Idd de Willard laat ik schieten…teveel twijfel.

Pak jij 'm?

En houden heh deze keer die lekkere GS GMT :ok_hand: :wink:

2 likes

Incoming :innocent:

16 likes

Ik zal mijn best doen! :innocent:

Meer een collectors item… Een collectie met alle Daffiewatches :thinking::smile:

Ook wat last van… de grootte speelt me parten :slight_smile:

2 likes

Ja hier ook. Plus ik heb het gevoel dat die kastvorm mij gaat irriteren… :man_shrugging:

1 like

Eigenlijk nog niet nodig maar kon een goede deal krijgen. Planning is om hem ooit op een bb58 te gooien. Nu nog beslissen of het een blauwe of de zwarte wordt.

6 likes

Tof! Echt heel gaaf om een dergelijke band op een 58 te zetten.

11 likes

Te duur.

1 like

Het zaadje is al geplant denk ik…

inception-deeper

1 like

Nice - maar hoe incoming? Site is helemaal uitverkocht, nietwaar?

Het is Quartz. Het is Rado. Het is een keramische kast en band. Het is een horloge dat al 20 jaar op m’n verlanglijstje staat. Het is ook een horloge dat ik nog nooit in het echt heb gezien. Het… is…

7 likes

Het gaat heel clichƩ klinken, maar ik heb goed contact met de eigenaar. Hij had 1 exemplaar liggen en dat liet hij mij weten, of ik het niet wilde hebben.

1 like

Cool!
Welke ref is dit?

Ref 78500, volgens mij de bracelet van de 79190 en degene die als service bracelet voor overige modellen gebruikt is.
Voor zover ik kan achterhalen niet meer leverbaar en de laatste oyster die tudor gemaakt heeft.

1 like

Dit is het plan inderdaad😁

Yes you can Luuk :wink:

1 like

:joy:

Mooi wispelturig jaar toegewenst David!

2 likes

Ja ja :kissing_heart:

2 likes

:grin::+1: scheepsrecht deze keer? Het blijft een topper, al draag ik de mijne ook te weinig.

1 like

Heb die van @Fate_Amenable_To_Change wel eens om gehad, maar dat viel mij erg mee (heb 17,5 cm pols). Ik vond het prima passen, prachtig ding. Het is meer het gedoe met de 6R35 die me een beetje tegen houdt.

1 like

We gaan ervoor :stuck_out_tongue:

1 like