Het Grote incoming topic Deel VII

Ik heb hem via Sakura besteld. (Want betalen via PayPal en geen account nodig) Kost 38 euro plus 39 euro verzendkosten :joy: komt bij ontvangst nog wat 25% aan BTW en invoer kosten overheen waardoor het totaal op zo’n 100,- pegels komt. :grin:

Ik was eerst van plan de 36mm timex north post field watch te kopen. (Betere specs voor iets met geld) maar die was al niet meer zinnig te krijgen. :frowning: (kan niet uitsluiten dat die alsnog gaat komen als hij weer beschikbaar is :grin:)

Binnen Europa? Daar heb ik hem niet gevonden. Dan zou C24, ebay of ander 2ehands kanaal misschien de beste optie zijn. Ik heb mij daar iig niet aan gewaagd :innocent:

1 like

Pas je even op. Het is pas de tweede maand van het jaar he. :joy: Niet dat je straks al aan je tax zit en je stiekem via PB’s moet gaan aanbieden. :cowboy_hat_face:

1 like

Het “avontuurlijke” leven van een flipperaar :rofl:

2 likes

Sbgh267 :upside_down_face: ?

1 like

Zojuist de iconische SKX009 Pepsi overgenomen van @SJvL. Gezellige overdracht! :coffee:

Nu mezelf beloven de SKX nooit meer weg te doen. Voor een derde keer. :shushing_face:

21 likes

Allereerst bedankt voor de koffie en de gezelligheid. Bij Patrick meteen de Baltic in het echt bewonderd. Wat een knaller is dat🤩

11 likes

Insgelijks! :v: Die Baltic moet je echt op je lijstje houden. :ok_hand: Vrijwel iedereen die hem in het echt ziet is overtuigd. Ik ben benieuwd wat ze dit jaar nog gaan presenteren. Ik heb gehoord dat er een titanium duiker in de pijplijn zit.

3 likes

Was incoming, en nu is hij er. Geweldig mooi ding, dit!

14 likes

Aaarch… hand boven de bestelknop maar al 3 incomings!

24 likes

Mooi hoor semi transparant dial. :+1:
Wat zijn de maten?

39 mm COSC gecertificeerd :smiley:

2 likes

OMG, ik heb het gedaan… Wat een prachtverslaving :wink:

7 likes

Veel plezier ermee alvast. Gaaf ding :+1:

Helemaal niks voor mij overigens. Ik krijg al kriebels als ik alleen maar denk aan de aanslag op de kast :sweat_smile:

Incoming! :partying_face:

Nu nog “rustig” afwachten.

afbeelding

52 likes

Mooi!!

Deze beauty gaat er aan komen.
Denken, denken welke weggaat!

15 likes

En misschien, 50%, deze.
Ben even helemaal Chronomat minded!!!

9 likes

Ja hup: gewoon doen.

Ja die is gaaf! Inmiddels besteld? :sweat_smile:

Er komt bij mij een oud zakhorloge mijn kant op. Ojaa en een paar tafel klokken…

1 like