Officieel incomingggg
Je hebt nog een maand om er over na te denken. Overigens merk je aan alles dat de initiatiefnemers serieus zijn, elke comment wordt beantwoord, alles is over nagedacht. Dus dat zit wel goed.
De combi van die wijzerplaat die van zwart naar paars naar bijna roze gaat en de outline lume; super mooi en echt anders. Ik ben niet vd zwart anders zou ik de zwarte dlc kiezen maar de matte bead blasted look is ook anders dan wat ik verder heb. En de “classics” zijn ook mooi, echte zon & watersport kleuren.
De classics zijn mooi voor de zomer inderdaad. Zo clean & bright. Ik ben meer gevallen voor de “cyber punk” sfeer vd neo tokyo dlc of silver. Als ik kijk naar wat ik voor horloges heb dan is dit echt heel heel anders dus vandaar nog niet besteld. Ik probeer het aantal horloges dat ik heb klein te houden, duus ik denk dan ook “als ik deze bestel en ik heb nog 1 ander horloge, ben ik dan content?”. Of is het daarvoor teveel een “buitenbeentje”.
Anyways, ik heb nog nooit iets via kickstarter besteld. Als ik er 1 wil dan “pledge” ik ¥46k en dan krijg ik er gegarandeerd 1? Net zoiets als gewoon bestellen?
Met Kickstarter is er altijd de kans dat je je geld kwijt bent dus een stuk onderzoek vooraf is belangrijk. Er zijn genoeg projecten, ook horloges, dat je vooraf niet meer te zien krijgt dan een paar vage renders, waarvan je dus weet dat het niet gaat lukken. Praktisch gesproken wanneer de inschrijving sluit en het omzetdoel bereikt is, wordt jouw pledge afgeschreven en krijgt de initiererder al het geld van Kickstarter. Wat er daarna gebeurt kan alle kanten op gaan, ook de verkeerde.
Als ik op Kickstarter door de comments gaat, en hoe Charlie van Namica daarop reageert, geloof ik wel dat dit iemand is die hier zijn hart in stop. Dus ik heb hier wel vertrouwen in maar je moet mij wel vertrouwen? Ter info: dit is mijn vijfde pledge en de eerste vier (pen, boek, smart bewegingsmelder en puzzels) zijn afgezien van wat vertraagd levering super verlopen.
Niet heel spannend, wel handig en toch beetje cool
Onderweg vanuit België van een forumlid. Stond al een tijdje op de lijst, maar nooit van gekomen.
Straks meer werkbeaters dan ‘vrijetijds’ horloges
Deze heb ik eindelijk gevonden!
Hopelijk komende week binnen
Maar ja, en deze gaat er dan wel uit vrees ik.
Lekker wazig hè?
Saaie horloge, staat niets op, raak je nooit kwijt. Gefeliciteerd met je aanwinst!
Prachtig! Goeie vangst
Had ik de Fratelloris niet incoming gehad, dan had ik hem weggekaapt
Zo die is lekker!!
Wat een schitterende band zit er omheen🙂
Niks te klagen jij met die Fratelloris
Sjezus, wat ga jij hard met die NA’s inmiddels 5 horlogedozen gok ik
Haha nee joh ik verkoop (gelukkig) ook even hard, anders zou de bazin “de hobby” niet pruimen hoor
Heel gaaf @Cihanski! De bezel is ook al mooi gepatineerd! Dit is die uit het blauwe gedeelte toch?
Klopt helemaal Julian!
Lekker man. Hier heb ik zelf ook series over getwijfeld. Veel draagplezier.
Een paar mooie Oris’en erbij op HF zeg.
Gefeliciteerd @Cihanski en @illewoare , bijzondere exemplaren!
Oh gaaf zeg, ik wist niet dat deze bestond. Een soort moderne reïncarnatie van de Pulsar G10. Waar heb je 'm besteld? Nog tips binnen de EU misschien?
Ik stond ook sinds November op de lijst bij ACE … Vorige week hoorde ik dat het minimaal nog 6 maanden gaat duren … Dat trek ik niet, dus order geannuleerd.