Seiko Only VI

Hij is binnen :grin::grin::grin::grin::tada::tada::tada:

20 likes

Erg mooi…:+1:

2 likes

15 likes

16 likes

De huidige collectie

21 likes

Even een crosspost. Want het is wel een (soort van) seiko :yum:

2 likes

Dat zijn wel hele fraaie en bijzondere horloges. Heb je trouwens alleen Seiko’s?

2 likes

Alba. Founded in Japan in 1979, Alba crafts exceptionally designed watches that are assembled with meticulous attention to detail. Powered by Seiko Watch Corporation, Japan, incredible performance is the Alba DNA. Alba’s trendsetting designs with distinct configurations tell more than just the time. With watches for every taste and every look, there’s an Alba timepiece that speaks to every individual’s unique style.

Dochter onderneming van de Seiko Group voor de Aziatische markten.

1 like

Ja, alleen Seiko’s…:grin:

4 likes

Mooie aanwinst :ok_hand: :ok_hand: gefeliciteerd

Precies! Die dus. Vergelijkbaar met wat Lorus en Pulsar in nederland zijn. :slight_smile: (Alleen heeft Alba leukere modellen :grin:)

1 like

:yum:
Eenvoudige skx, maar zo’n icoon.!!

10 likes

Mooie collectie Ton.

1 like

Kan dat wel begrijpen hahaha. Ik heb ook 5 Seiko’s en twee keer vreemd gegaan met een ander merk :rofl:

1 like

Dat er weinig van een bepaald model zijn gemaakt is toch juist een voordeel? Vraag en aanbod zijn dan niet in balans.

Een Casio Duro (model van een paar jaar geleden) met een zilveren wijzerplaat is bijvoorbeeld bijna niet te krijgen. Als ie wordt aangeboden is dat voor een flinke prijs.

1 like

Zeg dat wel. Het kostte me een paar ribben uit mijn lijf!

4 likes

Haha, en al jouw tanden en een nier.

Die Casio is het.

Zo erg was het ook weer niet maar wel leuk om te bezitten naast de blauwe en zwarte dial :+1:

1 like

Zag wel een tijdje geleden dat een online winkel in Servië ( Lolita ) ze nog op voorraad had staan.

1 like

Dank je…:+1:

1 like