Het Grote incoming topic Deel VII

Volgens mij is er nog geen Vero op het forum (of ik moet me vergissen)?

Nou ja, bij deze dan :rofl:

Vero Open Water North Coast

Op zoek naar een toolwatch (Sinn u50) kwam ik deze tegen en het is toch wel een mooi pakketje zeg: no questions asked 10 jaar garantie!!

28 likes

Heb een Tag Heuer 3000 onderweg. Erg leuk horloge die je voor vrij weinig op kunt pikken. Tussen de €200 en €300. Diameter is ongeveer 34/35mm zonder kroon dus niet echt geschikt voor de mensen met grote polsen. Kan niet wachten!

26 likes

Oh die is tof zeg!!! :ok_hand:
Heel coole Heuer.

1 like

Thanks. Komt door m’n broertje. Die heeft er ook een:

6 likes

Dan is het nog leuker! :partying_face:

1 like

Incoming bedankt @SuperC

Tissot Gentleman Silicium uit 1-2022

Ref : T127.407.11.041.00

26 likes

Ik sta op de lijst voor een Pelagos FXD. Het zal mij benieuwen hoe lang ik hierop moet wachten. Ik heb er gelukkig geen haast mee.

30 likes

En binnen!! :heart:

54 likes

Een kraker zeg, proficiat!

1 like

Het is een Zeemonster :stuck_out_tongue:

Dank je wel!

:star_struck: van harte

1 like

Holy fuck! Lekker hoor! :clap: van harte gefeliciteerd! Het is je gegund! :partying_face:

1 like

Zeg wel! Maar wat voor één! :sunglasses:

Geniet ervan!

1 like

@illewoare dank je wel!

Genieten doe ik zeker!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Incoming: Shirahama Neo Tokyo Silver Classic :heart_eyes: van Namica Watches uit Japan.

Dit is een Kickstarter horloge die – hopelijk – in october geleverd wordt dus incoming is een ruim begrip hier. Loopt als een tiralier, de kickstarter bedoel ik dan maar de horloge vast ook. Leuke youtube recenties van te zien (1, 2, 3).

Weet iemand een tropic strap in cyaan? Lijkt me een mooie combi :grin:

17 likes

Wolbrook.

23 likes

Leuke oris pointer date uit de 50er jaren

10 likes

9 likes

Gisteravond mijn NA ontvangen. Leuk verpakt door Citizen.

21 likes

Ergens heef dit ineens mijn interesse. Ik wacht nog even met het bestel-knopje, want het zou zo maar weer eens een opwelling kunnen zijn. Wel interessant hoor die neo tokyo editie. :thinking:

1 like