Het Grote incoming topic Deel VII

Molequin incoming:

See ya later, alligator!

15 likes

image

1 like

Volgende week komt er een binnen waar ik vermoedelijk al een jaar of 6 naar op zoek ben om er een te vinden in een degelijke staat en niet voor banaal veel geld. Het is geen grail maar wel om een subcollectie aan te vullen.

Kleine tip van de sluier. Screenshot_20220214_133415

4 likes

Ik ben heel benieuwd naar het horloge en de reden van je zoektocht naar juist dit horloge!

2 likes

De reden is niet zo super spectaculair,
Er zijn een tig aantal merken die behendig gebruik maakten van de seiko 7a38 (en in iets minder mate de 7a28) module,
Ik ben in de loop van de jaren deze seiko’s in vermomming gaan zoeken.

De puma is vrij onbekend en daar door niet vaak te vinden.

2 likes

Niemand die er een wristpic van kon tonen. Nu zelf maar besteld. Is onderweg. Heel benieuwd, ik heb wat met dat Super Titanium van Citizen.

citizen-promaster-bn2041-81l-diver-duikhorloge

13 likes

Heul mooi :star_struck: van harte

Incoming

57 likes

De Carribean destijds geflipperd voor een Breitling…

Toch spijt. Supermooie historie van de held Jaques Cousteau. Daarom een Sharkhunter besteld.

45 likes

Zo godnondejuu wat een heerlijk horloge! Gefeliciteerd kerel!

1 like

Nice! Maar heb je de Sub300T of de Sub1200T besteld? Dacht namelijk dat je eerst een Sub300T had.

Verkeerde plaatje hahahaha. 300T is het ogenblik…

2 likes

Gefeliciteerd. Altijd goed een speedy

Gaaf hoor. Ooit zal ik er ook aan moeten geloven. En als de tijd daar is zal de keuze Caribbean of Sharkhunter nog ontzettend moeilijk worden…
Ben benieuwd naar jouw ervaringen straks!

1 like

Dank je wel Ralph! M’n vader had exact dezelfde. Die is na zijn overlijden naar m’n neefje gegaan. Erg leuk deze te hebben gevonden en nog wel NOS. Ben erg benieuwd! Als het goed is, komt ie vrijdag of zaterdag binnen.
Foto van die van m’n vader:

32 likes

Een horloge met extra sediment en een verhaal erg mooi! Maar waarom is het horloge van jouw vader naar je neefje gegaan destijds als ik vragen mag.

Dat wilde m’n vader graag. Ze hadden een heel bijzondere band

1 like

:wink:

21 likes

Zo’n verschrikkelijk mooi horloge dit :heart_eyes::heart_eyes:

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like