Het Grote incoming topic Deel VII

Dank je wel!

1 like

Waarom niet twee. Mijn naam zegt genoeg wat mijn favoriete horloge is.

Een teaser

afbeelding

8 likes

Nice, n daytona :+1:t4:

4 likes

Vers uit de doos! :slight_smile:

55 likes

Mooi!

1 like

:muscle:

1 like

Oeh ik geloof dat ik een idee begin te krijgen…

1 like

Alweer een dag oud ondertussen…

61 likes

De tonnetjes vinden hun weg

Congrats @Michiel48

1 like

Haha Ik zag die van jou eerder voorbijkomen en die mooie fotos maakten het wachten nog moeilijker :wink:

1 like

Bevalt ie?

Licht ding he? Dial is ook voor de durvers.

Ja door alle reviews en commentaren was ik er al op voorbereid maar als je m om hebt is het inderdaad uiterst licht en zo comfortabel!
Door alle kritiek op het web kon de sluiting alleen nog maar meevallen en dat doet ie ook zij het nipt ;). De proporties, vorm van de case icm met deze dial is werkelijk prachtig.

1 like

Yes die zou je nu wel moeten weten. En geen daytona @Stifstaf :wink:

1 like

Inmiddels NA

Hamilton Intra-Matic :ok_hand:t2:

17 likes

Binnen 1 1/2 iuur uitverkocht was deze versie alweer uitverkocht, maar ik heb er toch eentje weten te bemachigen: mijn tweede Zelos, de Spearfish met het nieuwe La Joux-Perret G100 uurwerk erin.

Verwachte levertijd is 3-4 weken.

28 likes

Gaaf hoor, ben benieuwd hoe die irl bevalt!

1 like

Ik ook. Ik was een beetje aan het twijfelen omdat ik ook al een Zelos Blacktip in rood heb, maar toch maar op de knop gedrukt. Wordt wel een leuk NA topic denk ik.

1 like

Ik zag gister nog de review van JOMW van dit horloge. De vergelijking met Miyota qua rotor-wobble moest ik wel even over grinniken. (in de positieve zin. Ben zelf prima te spreken over Miyota) Verder een erg mooie dial met de bekende kwaliteit van Zelos. Win-win :+1:

Ik ben benieuwd naar de NA en de foto’s :wink:

1 like

als fan van eenvoudige solar kwartsjes ben ik natuurlijk direct getriggerd door “the rotor-wobble”. Een soort van “Harlem shuffle”? Ben benieuwd: rotor-wobble. Graag een korte toelichting.

1 like

NA van vandaag. De Christopher Ward C65 Super Compressor van HF lid @Cihanski overgenomen en erg blij mee!

19 likes