Het Grote incoming topic Deel VII

Nee hoor ik doelde op de kleur :sweat_smile:

1 like

Denk ideale ingetogen daily beater. Ontzettend mooi horloge voor z’n prijs.

6 likes

Dat moet geen enkel probleem zijn. Erg leuke NA.
Ik twijfel steeds tussen blauw en zwart. Blauw trekt meer, maar heb ik al zoveel.

1 like

19,5cm. Daar draag ik 47mm op

2 likes

Beide zijn mooi. Maar vond inderdaad blauw iets meer spreken. Er schijnt ook een groene versie te komen. Waren al beelden van gelekt. Maar vond de blauwe mooier.

1 like

Dat blauw op de foto’s hierboven zie je eigenlijk alleen als er veel licht op valt.
Als er geen licht op valt is het een heel donkerblauwe plaat.

1 like

Deze is zojuist bezorgd, ben benieuwd homeland deze gaat blijven.

4 likes

Er is zoveel meer moois he. :smile:

Je grail was toch een Rolex Submariner? Heb je Rolex definitief afgeschreven? Ik zag laatst ook dat je al je Rolex literatuur hebt verkocht. Rolex de rug toe gekeerd?

Je weet dat je dat gisteren ook al hebt gevraagd, toch?

Nop, zeer zeker niet. Beide nog steeds incoming. Maar nogmaals, er is meer dan alleen ROOLEX he. Dat ben je toch met mij eens?

2 likes

Had je antwoord over het hoofd gezien. Welke twee Rolexen heb je incoming? Met of zonder aanbetaling?

Er is zeker meer. Maar heel veel beter en doordacht dan Rolex gaat het bij de niet haute horology niet worden mijns inziens.

Het kwam me al bekend voor :sweat_smile:

1 like

Haha wat maakt dit uit? :man_shrugging:t2:

1 like

Daar was laatst een heel topic over. Topic is helaas inmiddels verwijderd. Maar over wel of geen aanbetaling op een Rolex zijn verschillende theorieƫn over.
Persoonlijk denk ik dat een aanbetalingen/officiĆ«le bestelling meer zekerheid voor de klant is dat de AD daadwerkelijk ook echt de intentie heeft om het horloge ooit aan je te gaan leveren. Zegt mijns inziens veel meer dan de niets zegende woorden van: ā€˜je staat op de lijst’.

Denk dat er relatief veel mensen op ā€˜de lijst’ staan met de hoop dat ze een Rolex toe gespeeld krijgen door hun AD, waarvan het overgrote deel never nooit een Rolex geleverd gaat krijgen.
Denk over het algemeen dat een groot deel van de mensen met een aanbetaling/bestelling van een Rolex uiteindelijk hun horloge geleverd krijgen. Bij een aantal wordt de aanbetaling terug gestort en is het einde oefening. Maar als nog denk ik dat een groter deel daadwerkelijk ook een keer een Rolex geleverd krijgt dan in de groep van de mensen zonder aanbetaling/bestelling.

Stop daar maar mee.

Zegt genoeg over het onderwerp?

Maar aangezien je RLC bent…maak er weer even een apart topic over als je dat heel graag wilt. Er is een groen gedeelte voor Rolex. Dit is niet de plek.

2 likes

Klopt maar ik gaf netjes en uitgebreid antwoord op de vraag van @RBK.

:point_up_2:

2 likes

Mijn gedachte zijn ook daadwerkelijk gestoeld op ervaring en ervaringen van andere Rolex dragers.

Prettige dag verder :+1:

En back on topic wat mij betreft.

1 like

Mooi dat oudje rechts!

1 like

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik vroeg mij meer af waarom je wilt weten of Patrick heeft aanbetaald. Maar als ik het goed lees is het dus om jouw theorie te staven?

Hoop voor hem dat hij ze krijgt. Of hij aanbetaald heeft maakt mij dan weer niets uit.

Op zich zou ik wel zo’n groene OP36 willen, maar ga sowieso niet aanbetalen. Dus ik bespaar mezelf al de moeite om überhaupt te vragen in deze gekke markt :love_you_gesture:t2: