Het Grote incoming topic Deel VII

Die wilde ik al langer eens proberen. Lekker midsize en een beetje bad-ass

1 like

Eindelijk deze incoming na die al lang op de wenslijst stond!

41 likes

deze grap incoming: hij heeft er precies al een leven op zitten :grimacing:

O ja, en deze ook maar besteld. Hopelijk kijk ik nu niet verder richting die vermaledijde NY00XX’en

en dan nog dit:

19 likes

Kan nog geen foto laten zien, vandaag binnen gekomen een Citizen chronograaf. Moet ik nog een NA van aanmaken einde van de week. Via de CEO @Meistersinger van Cit-I-ZEN gekomen :wink:

1 like

Ik zal je even helpen, de CEO-himself :joy:

2 likes

Wat een eer toch, een Citizen van de CEO-himzelf. Dat gebeurt je toch niet iedere dag :rofl: :rofl:

1 like

Weledelgestrenge heer/ CEO van Citizen, heeft u mijn laatste pb nog gelezen?

1 like

Mijn secretaresse zegt dat je bij je PB’s moet kijken

2 likes

O gaaf! Er zit een ingebouwde kompas in:

11 likes

Na 5 films :wink: of ben ik de tel/het noorden kwijt

2 likes

Jip. Had mijn oog al lang geleden laten vallen op de sinn171 die een gmt versie met dezelfde kast heeft. Pas dit weekend dit model ontdekt, en direct een bod gedaan op chrono. Zo cool :sunglasses:

2 likes

Ja ziet er idd echt heel tof uit

1 like

Ken niks van films, maar Stallone ziet er idd ook zo fris niet meer uit. :sweat_smile:

2 likes

Binnen. Leuk klokje.

8 likes

Cool die Coke Citizen!

1 like

De Oris Aquis 39,5 Matte black van @AA-79!
Momenteel de enige die ik tweedehands kon vinden dus ik prijs mezelf al gelukkig :grin:.

Plaatje is van internet geplukt.

18 likes

Begin de Oris Aquis steeds gaver te vinden. Echter beginnen ze nieuw wel echt duur te worden. 1900-3000 euro. Tweedehands kom je ze wel eens tegen van 800/900-1300 euro.

2 likes

Mijn NA vanochtend bij de lokale juwelier gekocht, 38mm, handopwinder, saffier, 80 uur gangreserve. Interessante militaire geschiedenis.
Mooi door zijn eenvoud.

Ook Hamilton heeft de prijzen verhoogd, ook hier iets met wereldwijd tekort aan grondstoffen.
Adviesprijs van €495,- naar €525,-.

12 likes

Mooi kak verhaal :sweat_smile:

Staat nog gewoon op de Hamilton site voor 495 euro. Paar weken geleden hebben ze de prijs al opgehoogd van 475 naar 495 euro.

Juwelier wilde zeker niet meer korting geven? :crazy_face:

De boefjes, op het kaartje stond al wel 525, op hun site nog 495. 495 betaald. Prima hoor.
Ik wil bij een AD kopen, vanwege de garantie en service.

Ik zag er in het blauwe deel ook wel eens 1 voorbij komen. Interessant, maar de garantie nieuw is maar 2 jaar. Dus als er iets is met het uurwerk, kan ik binnen die tijd makkelijk terug.
Gebruikt vind ik toch tricky, er schijnen wat issues geweest te zijn met te hard opwinden.

3 likes