Eens! Als je 1900 gaat wegleggen voor een nieuwe kan je beter een tweedehands Aquis Calibre 400 aanschaffen vind ik.
De Aquis met sellita kan je nog prima vinden rond de €1300,-. Mijn Aquis met mint groene wijzerplaat verkoop ik daarom ook rond die prijs.
Een combi die je hier niet voorbij ziet komen, mogelijk met een reden… Als probeersel heb ik de blauwe Baltic tropic hier op HF opgepikt voor mijn Tudor BB. Waarom Baltic, de print / het patroon loopt tot aan de bovenzijde van de band door (en van andere merken weet ik het niet uit m’n hoofd)
Lekker fris kleurtje
Gaaf horloge! Ben wel benieuwd waarom je toch had besloten na zo lang om voor de Doxa te gaan? En waarom bv niet voor z’n (toch wel iets populairdere) broer.
Lekker Freek
Ik heb voor de 200 gekozen omdat ik het model simpelweg mooier vind dan de 300T. Heb het wel overwogen hoor, maar ik denk dat de kastvorm mij tegen gaar staan. Ik denk dat de 200 draagbaarder is. Maar dat denk ik hé.
En gekozen voor Doxa omdat ik het een cool merk vindt. Nog nooit eentje gehad en wil het graag proberen. Toffe historie en toffe modellen. Frisse kleuren
Merci claudius
Wat maakt het nou uit wat het kost?! Een oris koper spreekt niet over geld. Die heeft het.
Net als een superb koper.
Woow, mooie foto. Thnx, als de Baltic tropic ook zo uit valt vind ik m wel vet!
Nice! Goede keuze.
De tropic van Joseph Bonnie heeft een ook een afgeronde of doorlopende bovenzijde.
Mooi man, lekker fris ontwerp. Ben benieuwd naar de pols foto’s
Ik ben ook erg benieuwd! Je gaat 'm zeker voorbij zien komen
Ja klopt een Superb koper is ook in de running voor een Bentley Flying Spur of een Rolls-Royce Ghost
Hoe weet jij dat? Heb je mij bij de dealert gezien?
De Manufacture “Underdog” Flyback is onderweg.
Wordt een mooie toevoeging aan mijn chrono-set
Voor de puristen onder ons een afgekeken niet origineel ontwerp.
Voor mij een chique understated chronigraaf van Nederlandalse origine