Top daar kunnen we iets mee thx
Die sterren komen, wat mij betreft, ook beter tot hun recht op de Spirit van Longines. Daar zit ik nu al een tijdje naar te loeren, 37 mm en 40 mm, met die zwarte dail.
Ik vind ze ook vrij prominent aanwezig.
Ben benieuwd hoe het in het echt is
Geen idee hoe dat er in het echt uit ziet bij die duiker. Ben benieuwd naar de foto’s.
En… 3! zakmessen. Good Busy MacGyver. Mooi horloge ook!
Nice. Staat hier ook nog steeds op de wishlist.
Erg leuk ding.
Oprecht een prachtig horloge!
Ja dat is de ellende met zo’n Doxa Sub300/Sub300T of een Seiko Marine Master 300. Stuk voor stuk fenomenale horloges maar de verleiding naar een Tudor, Breitling of Omega uit dus een prijsklassetje hoger ligt altijd op de loer. En bij de MM300 heb ik hem tot twee keer toe niet weten te weerstaan. Met die reden ook nog geen Doxa Sub300T Caribbean gekocht. Horloge zit vaak in mijn hoofd en het ene moment is er niks liever dan de Doxa dat ik wil. En het andere moment laat het horloge mij helemaal koud. Vraag me af of ik hem ooit nog ga kopen. Denk dat de stap naar inderdaad een BB58 Black toch weer de uiteindelijke (voor de hand liggende) route gaat worden.
Mooi ding
De BB58 black heb je toch al gehad? Ik greep net achter een zwarte. De blauwe bleef toch door mijn hoofd spoken omdat ik die smaak nog niet had geproefd. Hoop dat ik hem lang hou maar dat weet je bij mij nooit. Heb destijds mijn 2 tudors en Breitling colt weggedaan om in crypto te investeren. Dat is goed bevallen en daarom kan ik nu weer een mooi exemplaar aanschaffen.
Vet vet!!
Nee dat was een normale Black Bay Black 79230n. Heb wel de BB58 blue gehad. (En een Black Bay GMT en Pelagos two liner). Ik vond de BB58 blue gaaf, maar samen met de GMT moeten wijken voor de Datejust 41 126300 blue. Toch zou ik tzt wel weer een Tudor erbij willen en ik neig dan toch naar een BB58 black of Black Bay Harrods. Ik vond de GMT en de BB58 te klinisch/te kil. Ik miste de warmte van de gilt wijzerplaat.
Maar dat er ooit een Tudor terug komt met z’n prachtige kast met chamfered edges is vrij wel zeker…
Congrats ouwe!
Iedereen en zijn moeder heeft er straks één. Ben benieuwd of dat gaat zorgen voor afhakers.
Nee hoor. Ik lust er wel twee.
Via eBay, maar daar zijn ze uitverkocht. Ali heeft een mooi alternatief.
Ik PB je