Thenks… datzelfde dacht ik ook al een tijdje 
Titanium, 120 uur gangreserve, saffier caseback, gouden rotor, vouwsluiting besteld plus de originele nato 
Thenks… datzelfde dacht ik ook al een tijdje 
Titanium, 120 uur gangreserve, saffier caseback, gouden rotor, vouwsluiting besteld plus de originele nato 
Heel mooi. 42mm?
Thenks! Is 45mm.
Op papier groot… maar draagt in de praktijk wel wat kleiner; mede door het lage gewicht. Beetje als een Endurance Pro… draagt in de praktijk wat kleiner als de 44mm doet vermoeden.
Maar t.o.v. De 36mm Explorer zal het wel even schakelen zijn 
EP manufacture?
Denk je? 
Ik gok op Mickey Mouse.
Maar Zenith zou ook nie mis zijn.
Mooie nieuwe aanwinst 
Wel een muis met erg grote flaporen. 
Afgelopen maandag een Tag Heuer Carrera en vandaag een Citizen chronograaf van de laatste nog geen foto’s gemaakt, dus even gepikt van het net.

De verleiding voor dit model met de groene plaat was te groot om te weerstaan🤷🏼♂️
mooi met groene plaat, ik ben benieuwd hoe deze in het echt is. Succes met wachten…
Die citizen is super kan ik uit eigen ervaring vertellen👌
De voorpret is in ieder geval groot😁
De PRX Powermatic 80 is een fenomenaal horloge! Ongekend niveau van afwerking en feel voor dat geld. Ik ben ook nog steeds helemaal verzot op mijn blauwe. Goede keus gemaakt kerel!

Dat kan ik me goed voorstellen. 
Ik heb een tijdje een blauwe quartz PRX gehad, die wakkerde voor mij de PRX-hype aan. Met mezelf de afspraak gemaakt dat als er een groene automaat kwam, dat ik 'm zou kopen. Here we are…
Leuk hoor!
De rest van ons kan dat beamen!