Zeker je moet ook gewoon geluk hebben af en toe! 
Erg benieuwd naar deze! 
Ik ook 
Nice!!!
Stoer! Dat is wel een NA topic waard. Ik had stiekem verwacht dat @Zulu de eerste zou zijn, nu heb jij de eer.
Welles. Ik heb net een pulsation bezel gekocht voor de Speedy die ik nog niet binnen heb.
Ik ben bang dat het zo een horloge is waarvan gezegd wordt, oh die is gaaf daar heb ik ook naar zitten kijken. En dan bij de verkoop mag je bij het achtste upje wanhopig jammeren echt niemand? 
Ik ken het 🤦😂
Klinkt sjiek. Maar het is nog steeds geen DON. Dat laatste is eigenlijk het enige wat ik weet van Speedy bezels. 
Precies dat
Ik loop bij Gassan, SC en op Schiphol toch ook altijd naar binnen, even vragen en weer door.
Dot Over Ninety. Waar (vintage) Speedmaster nerds een bolling in de broek van krijgen.
Zojuist deze Seiko Prospex Alpinist “Mystic Forrest” SPB289J1 besteld 
Schijnbaar alleen te bestellen bij de Seiko boutique’s (alleen in Amsterdam voor ons kikkerlandje dus)
afbeelding|467x500
Gaaf! Dat maakt het een soort dokters horloge? Ben benieuwd naar het resultaat!
Die is cool. Benieuwd hoe hij bevalt.
Ben heel benieuwd, zit hier al een tijdje naar te gluren en nu eindelijk de knoop doorgehakt voor de versie zonder bracelet
Yeah. Het slaat ook nergens op, want ik ben allergisch voor de term doktershorloge. Een arts draagt geen sieraden.
Maar die bezel op een Speedy is supercool!
En nog maar eentje om het af te leren!
Zit een El Primero 410 (zelfde als in de chronomaster moon) in:
Kijk erg uit naar mijn El Primeros! 

Omdat het niet meer mag…