De 39,5 mm in staal met zwarte wijzerplaat
Die watermelon is inderdaad heel erg leuk! Uiteraard loop ik weer vreselijk achter de feiten aan
Heb me aangemeld voor de nieuwsbrief
Als je een goede relatie hebt, geen probleem
Wat voor?
Het thema is silver!
Zo een maar dan nos:
En deze jongen:
Nu snel wat dingen verkopen! Anders heb ik een begrotingstekortā¦
Wowww, het is feest op het forum de afgelopen dagen Gefeliciteerd! Wat een aanwinst.
En nog eentje Fantastisch deze. Jij ook gefeliciteerd! Echt een beauty in deze uitvoering en combinatie.
Een nu nog zwarte, straks een witte.
Zoals t hoort!
Als in: veel geld uitgeven⦠heb de afgelopen jaren ook behoorlijk geld uitgegeven bij een Ad. Het is me 3x gelukt een rolex voor list te kopen. Maar er is niets meer mogelijk helaas. miss toch eens in een andere vestiging proberen
Morgen! Zonder date, met SW 215
Ja en helaas geduld hebben. Ik denk niet dat ik hem dit jaar nog krijg bijvoorbeeld (maar die post van Henk geeft me hoop) en in de tussentijd koop ik weer wat anders leuks
Zeker je moet ook gewoon geluk hebben af en toe!
Erg benieuwd naar deze!
Ik ook
Nice!!!
Stoer! Dat is wel een NA topic waard. Ik had stiekem verwacht dat @Zulu de eerste zou zijn, nu heb jij de eer.
Welles. Ik heb net een pulsation bezel gekocht voor de Speedy die ik nog niet binnen heb.
Ik ben bang dat het zo een horloge is waarvan gezegd wordt, oh die is gaaf daar heb ik ook naar zitten kijken. En dan bij de verkoop mag je bij het achtste upje wanhopig jammeren echt niemand?