Het Grote incoming topic Deel VII

De 39,5 mm in staal met zwarte wijzerplaat

1 like

Die watermelon is inderdaad heel erg leuk! Uiteraard loop ik weer vreselijk achter de feiten aan :laughing:
Heb me aangemeld voor de nieuwsbrief :innocent:

Als je een goede relatie hebt, geen probleem :smile:

1 like

Wat voor?

Het thema is silver!

Zo een maar dan nos:
image

En deze jongen:

Nu snel wat dingen verkopen! Anders heb ik een begrotingstekort… :sweat_smile::rofl:

13 likes

Wowww, het is feest op het forum de afgelopen dagen :smiling_face_with_three_hearts: Gefeliciteerd! Wat een aanwinst.

En nog eentje :hear_no_evil: Fantastisch deze. Jij ook gefeliciteerd! Echt een beauty in deze uitvoering en combinatie.

2 likes

Een nu nog zwarte, straks een witte.

1 like

Zoals t hoort!

1 like

Als in: veel geld uitgeven… heb de afgelopen jaren ook behoorlijk geld uitgegeven bij een Ad. Het is me 3x gelukt een rolex voor list te kopen. Maar er is niets meer mogelijk helaas. :see_no_evil: miss toch eens in een andere vestiging proberen

afbeelding

Morgen! Zonder date, met SW 215

13 likes

Ja en helaas geduld hebben. Ik denk niet dat ik hem dit jaar nog krijg bijvoorbeeld (maar die post van Henk geeft me hoop) en in de tussentijd koop ik weer wat anders leuks :slight_smile:

1 like

Zeker je moet ook gewoon geluk hebben af en toe! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zojuist besteld en hopelijk morgen binnen.

28 likes

Erg benieuwd naar deze! :+1:

1 like

Ik ook :grin:

1 like

Nice!!!:ok_hand:

1 like

Stoer! Dat is wel een NA topic waard. Ik had stiekem verwacht dat @Zulu de eerste zou zijn, nu heb jij de eer.

3 likes

Nee want nu pakt @PLP de afschrijving voor de afwisseling. Het is niet altijd feest he :smirk:

3 likes

Welles. Ik heb net een pulsation bezel gekocht voor de Speedy die ik nog niet binnen heb.

2 likes

Ik ben bang dat het zo een horloge is waarvan gezegd wordt, oh die is gaaf daar heb ik ook naar zitten kijken. En dan bij de verkoop mag je bij het achtste upje wanhopig jammeren echt niemand? :rofl:

5 likes