Ik ken het 🤦😂
Klinkt sjiek. Maar het is nog steeds geen DON. Dat laatste is eigenlijk het enige wat ik weet van Speedy bezels.
Ik ken het 🤦😂
Klinkt sjiek. Maar het is nog steeds geen DON. Dat laatste is eigenlijk het enige wat ik weet van Speedy bezels.
Wat was dat ook alweer, zit niet zo in die Need for Speed…
Precies dat Ik loop bij Gassan, SC en op Schiphol toch ook altijd naar binnen, even vragen en weer door.
Dot Over Ninety. Waar (vintage) Speedmaster nerds een bolling in de broek van krijgen.
Aha, zoals bij de MoonSwatch
Zojuist deze Seiko Prospex Alpinist “Mystic Forrest” SPB289J1 besteld
Schijnbaar alleen te bestellen bij de Seiko boutique’s (alleen in Amsterdam voor ons kikkerlandje dus)
afbeelding|467x500
Gaaf! Dat maakt het een soort dokters horloge? Ben benieuwd naar het resultaat!
Die is cool. Benieuwd hoe hij bevalt.
Ben heel benieuwd, zit hier al een tijdje naar te gluren en nu eindelijk de knoop doorgehakt voor de versie zonder bracelet
Yeah. Het slaat ook nergens op, want ik ben allergisch voor de term doktershorloge. Een arts draagt geen sieraden.
Maar die bezel op een Speedy is supercool!
En nog maar eentje om het af te leren!
Zit een El Primero 410 (zelfde als in de chronomaster moon) in:
Kijk erg uit naar mijn El Primeros!
Omdat het niet meer mag…
Ik heb een MWC besteld, komt uit de UK. Geen VAT betaald in de UK.
Volgens de post ligt hij nu bij de NL-douane(zie screenshot).
Weet iemand hoe dat nu verder gaat?
Gaat de douane of bijv Postnl mij nu benaderen voor de BTW?
Hoe lang duurt dat?
Nu wordt mij niks gevraagd dus
Maar voor straf géén like!
Dank je.
26 maart!? Een brief met QR-code. Dat gaat dus nog even duren voor mij.
De brief zelf is 31-3 gedateerd en 5 april bezorgd. het was een bedrag van 6,50 waarvan 4 euro administratiekosten en de rest BTW over 12 euro.
Dan gok ik op een kleine week of 2 en rond de 20% BTW of zo voordat ik het horloge heb.
Geduld is een schone zaak, maar een volgende UK-aankoop zal ik minder enthousiast doen.
Nogmaals dank voor de info .
Sommige dingen kan je alleen in UK kopen, nu vond ik dit bedrag niet erg ondanks dat het de helft is van de commerciële waarde.