Het Grote incoming topic Deel VII

Prachtig! Gefeliciteerd en nu (lang) genieten😁

1 like

Wow wow wow… wat gebeurd hier allemaal vandaag! Heel erg cool! :sunglasses: ik heb ook een incoming…

19 likes

Ik zet hem straks op tropic, maar wel met de LS gesp hoor. Akkoord?

4 likes

Pohhh Han,
Die lange is wel eindbazen materiaal hoor😎

2 likes

Ik vind dat Louis Erard goed bezig is de afgelopen jaren, zeker met hun creatieve samenwerkingen (zoals met Alain Silberstein en Vianney Halter).

Nu hun tweede met geëmailleerde (‘grand feu’) wijzerplaat. Lekker in 39mm nu, en niet zoals veel eerdere modellen in 42mm.

Die rode band is wellicht wat overdreven (denk dat ik hem op zwart zet), en het Sellita uurwerk had ik liever achter een dicht achterkantje gehad.

Maar deze wil ik voor de wijzerplaat. Het lijkt me echt een topper - gewoon heel weinig op aan te merken! Excentrieke wijzers zonder dat ze al te gek zijn, blauwe en rode accenten, geen datum, leuke details op de kroon :+1:t2:

Paar fotootjes van Deployant en nota bene een hip filmpje: https://m.youtube.com/watch?v=ZHM-GJ1yaV0

12 likes

Bij mij ook incoming! :panda_face:

23 likes

Interessant, ben benieuwd naar de foto’s op staal. :+1:

1 like

Zó benieuwd naar de foto’s.

1 like

Net bezorgd.:stuck_out_tongue_closed_eyes::ok_hand:

50 likes

Niet zo spannend heren, de pushers zorgen slechts voor het tikken van de linker en onderste wijzers, maar centrale secondewijzer blijft gewoon tikken haha

1 like

Mooi om zo het weekend te starten :grin:

1 like

Zeker! Had hem eigenlijk gisteren verwacht, op mijn verjaardag, dat kwam toevallig zo uit. Maar een dag later is ook goed hoor. :grin:

OK, leuk die tachymeter voor de sier. :scream:

2 likes

Heb er ééntje voor je.
Op staal staat en draagt prima.
De solid endlinks zitten zo strak aan de kast dat wisselen niet echt makkelijk is.

Maar echt een goede band en een erg fijn horloge :+1:

Meestal draag ik hem op leren banden.

11 likes

Erg knap ook met die nieuwe strap! Geniet ervan :grin:

1 like

En proficiat alvast! :partying_face:

1 like

Thnx!

1 like

Prachtig, dikke proficiat!!!

1 like

Geweldig horloge, heb er zelf een, maar dit is toch geen mecca quartz?

Oh, je hebt gelijk. Ik dacht het vanwege de kleine stapjes van de chrono hand.