Het Grote incoming topic Deel VII

Panerai? Foto’s?

1 like

Dit keer geen horloge incoming, echter hoop ik er niet minder blij van te worden :innocent:. Nee, dit keer een Bergeon toolset (7812) incoming!
Iemand ervaringen met deze set? Ik heb uiteraard al wat reviews gezien maar ik twijfel altijd aan dit soort reviews op het www.

Inmiddels binnen!

Universal Geneve ferrovie dello strato.

Ooit een keer gepast en dit is gewoon zo een leuk horloge voor erbij. mijn eerste dresswatch :see_no_evil:

21 likes

Ik zit nog te twijfelen of ik zal wisselen of dat ik er een tweede 5610 bij zal kopen.

Het lastige is dat ik late to the game ben. En dat het alleen zin heeft als de setjes een beetje kwaliteit zijn. De mod setjes gaan nu pas in china op de boot. Dus ik kan pas over een paar weken misschien wel maanden zien wat dat de kwaliteit is en de 5610 niet de 5610U word langszaam zeldzamer.

Ik zie cijfers, een c-shape kast en staal. :face_with_monocle:

Wel een erg leuk horloge trouwens!

1 like

Ja

Nee

1 like

Een schoonheid!!!

23 likes

Het is ook niet mijn eerste. Beetje iedereen gek maken is wel leuk.

Die was mijn eerste… of is dat ook geen dresswatch @koekoek?

14 likes

Vooruit. Die kan er mee door. :innocent:

2 likes

Schuif deze door naar mijn vriendin. Nog even wachten. Voor haar verjaardag :shushing_face:

1 like

De 5000u uit het blauwe gedeelte gekocht. Lijkt me het ideale horloge voor mijn zomervakantie in Mexico; kan alles en vanwege zwart+kunststof hopelijk zo onopvallend dat de boefjes hem om mijn pols laten zitten.

13 likes

Om je pols is nog geen garantie, als ze je arm er bij de elleboog afjassen.

2 likes

Gelukkig ben ik rechts. Mn linkerarm kan ik missen :wink:

1 like

Mooi zeg

Wat zijn de dimensies?

Zeker! 39 mm groot, 45.5 mm lug to lug en 13.3 dik (gebold saffier)

1 like

Even een drankje om bij te komen, want het is weer een prijzig middagje geworden :grin:

28 likes

Foto’s en snel :grin:

1 like

Het is helaas slechts een horloge voor m’n vrouw wat we eerder besteld hadden, maar wel erg mooi moet ik zeggen

30 likes

Mooi hoor!

1 like

Ja zeker. Jammer dat er geen metalen banden voor te krijgen zijn, want om nu jaarlijks een ander leren bandje te kopen voor rond de €550 wordt snel irritant verwacht ik