Het Grote incoming topic Deel VII

Die is zo mooi!
Lekker shinen dit weekend.

1 like

Deze komt de honger naar een duiker stillen, de Squale Sub39 Abisso 2.0

43 likes

Damm kon het weer niet laten :laughing: maar deze liet mij niet los… Fiberglass body en NOS uit de jaren 60​:heart:

12 likes

Cool. Die uitvoering was ik nog niet tegen gekomen.

Gaaf ding :ok_hand::ok_hand:

Zou dan tot voor de Grand Feu-I gaan
Verwacht dat je hier sneller op bent uitgekeken

Hij heeft nog een blauwe (eBay) :wink:

1 like

Dank voor de tip, maar ik vind de tweede mooier. Ik houd niet zo van crèmekleurige wijzerplaten. Daarnaast is 42mm te groot naar mijn smaak (de nieuwe is 39mm).

Aha, dat had ik nog niet gelezen (39mm versus 42mm)

Hier incoming

en

8 likes

111 On the way!!
:pray:t3:

1 like

3 likes

Leuke aanvullingen!

Hier de retro silver

8 likes

Panerai? Foto’s?

1 like

Dit keer geen horloge incoming, echter hoop ik er niet minder blij van te worden :innocent:. Nee, dit keer een Bergeon toolset (7812) incoming!
Iemand ervaringen met deze set? Ik heb uiteraard al wat reviews gezien maar ik twijfel altijd aan dit soort reviews op het www.

Inmiddels binnen!

Universal Geneve ferrovie dello strato.

Ooit een keer gepast en dit is gewoon zo een leuk horloge voor erbij. mijn eerste dresswatch :see_no_evil:

21 likes

Ik zit nog te twijfelen of ik zal wisselen of dat ik er een tweede 5610 bij zal kopen.

Het lastige is dat ik late to the game ben. En dat het alleen zin heeft als de setjes een beetje kwaliteit zijn. De mod setjes gaan nu pas in china op de boot. Dus ik kan pas over een paar weken misschien wel maanden zien wat dat de kwaliteit is en de 5610 niet de 5610U word langszaam zeldzamer.

Ik zie cijfers, een c-shape kast en staal. :face_with_monocle:

Wel een erg leuk horloge trouwens!

1 like

Ja

Nee

1 like

Een schoonheid!!!

23 likes