Het Grote incoming topic Deel VII

It’s official now! Aanbetaling gedaan :white_check_mark:

SeriousWatches heeft voor dit horloge 40 aanvragen ontvangen en ze krijgen er maar twee vanuit Sinn.
Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik één van de gelukkigen ben. Grote blij :partying_face:

Levering is pas in juni. Genoeg tijd voor voorpret.

Bedankt voor je hulp @jurgen0411!

52 likes

Morgen binnen ( hoop ik :wink: )

14 likes

Nice!

Damn. Ik heb geen mail van ze gehad dus ik ga er van uit dat ik een luxeprobleem minder heb 🤷

2 likes

:sob:

1 like

Ik zou gewoon een bandje laten maken bij combat_straps (Insta), ben je minder dan de helft kwijt en je kan alle kanten op qua materiaal.

1 like

Je moe(s)t het wel een beetje warm houden via Insta oid :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Lekker man :+1:

1 like

Ik zie al waar het mis is gegaan :joy:

2 likes

Cool!

1 like

16 likes

Ik zat er ook aan te denken. Mijn beste vriend is volgende week jarig dus dat lijkt mij een uitstekend cadeau!

6 likes

:rofl:

2 likes

Ja prima idee. Ik zat ook al naar delugs te kijken. Die zijn er eentje aan het ontwikkelen, met dezelfde naadloze aansluiting

1 like

Net een deal gemaakt met @Stephannl voor een Anordain. Hoewel het helemaal niet in mijn straatje past hou ik deze al verdraaid lang in de gaten.
Ben een beetje bang maar evenzeer opgewonden :cowboy_hat_face:

Plaatjes voor de sfeer:

33 likes

Je kunt de eerste links aanpassen zodat ie vele malen beter om de pols valt. Als je wil kan ik je foto’s sturen!

1 like

Graag :+1:

1 like

De wijzerplaat is echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Heb de 1 gehad met emaille plaat. Prachtige horloges! Goede keus :slight_smile:

2 likes

Waarom weg gedaan? Je had die lichte (witte plaat) toch?

Thanks

1 like

Ja. Die bleek toch wat te clean en (voor mij) saai. Deze groene is veel gaver denk ik!

2 likes