Het Grote incoming topic Deel VII

Het is ook niet mijn eerste. Beetje iedereen gek maken is wel leuk.

Die was mijn eerste… of is dat ook geen dresswatch @koekoek?

14 likes

Vooruit. Die kan er mee door. :innocent:

2 likes

Schuif deze door naar mijn vriendin. Nog even wachten. Voor haar verjaardag :shushing_face:

1 like

De 5000u uit het blauwe gedeelte gekocht. Lijkt me het ideale horloge voor mijn zomervakantie in Mexico; kan alles en vanwege zwart+kunststof hopelijk zo onopvallend dat de boefjes hem om mijn pols laten zitten.

13 likes

Om je pols is nog geen garantie, als ze je arm er bij de elleboog afjassen.

2 likes

Gelukkig ben ik rechts. Mn linkerarm kan ik missen :wink:

1 like

Mooi zeg

Wat zijn de dimensies?

Zeker! 39 mm groot, 45.5 mm lug to lug en 13.3 dik (gebold saffier)

1 like

Even een drankje om bij te komen, want het is weer een prijzig middagje geworden :grin:

28 likes

Foto’s en snel :grin:

1 like

Het is helaas slechts een horloge voor m’n vrouw wat we eerder besteld hadden, maar wel erg mooi moet ik zeggen

30 likes

Mooi hoor!

1 like

Ja zeker. Jammer dat er geen metalen banden voor te krijgen zijn, want om nu jaarlijks een ander leren bandje te kopen voor rond de €550 wordt snel irritant verwacht ik

It’s official now! Aanbetaling gedaan :white_check_mark:

SeriousWatches heeft voor dit horloge 40 aanvragen ontvangen en ze krijgen er maar twee vanuit Sinn.
Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik één van de gelukkigen ben. Grote blij :partying_face:

Levering is pas in juni. Genoeg tijd voor voorpret.

Bedankt voor je hulp @jurgen0411!

52 likes

Morgen binnen ( hoop ik :wink: )

14 likes

Nice!

Damn. Ik heb geen mail van ze gehad dus ik ga er van uit dat ik een luxeprobleem minder heb 🤷

2 likes

:sob:

1 like

Ik zou gewoon een bandje laten maken bij combat_straps (Insta), ben je minder dan de helft kwijt en je kan alle kanten op qua materiaal.

1 like

Je moe(s)t het wel een beetje warm houden via Insta oid :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Lekker man :+1:

1 like