Ik zie al waar het mis is gegaan
Cool!
Ik zat er ook aan te denken. Mijn beste vriend is volgende week jarig dus dat lijkt mij een uitstekend cadeau!
Ja prima idee. Ik zat ook al naar delugs te kijken. Die zijn er eentje aan het ontwikkelen, met dezelfde naadloze aansluiting
Net een deal gemaakt met @Stephannl voor een Anordain. Hoewel het helemaal niet in mijn straatje past hou ik deze al verdraaid lang in de gaten.
Ben een beetje bang maar evenzeer opgewonden
Plaatjes voor de sfeer:
Je kunt de eerste links aanpassen zodat ie vele malen beter om de pols valt. Als je wil kan ik je foto’s sturen!
Graag
De wijzerplaat is echt prachtig
Heb de 1 gehad met emaille plaat. Prachtige horloges! Goede keus
Waarom weg gedaan? Je had die lichte (witte plaat) toch?
Thanks
Ja. Die bleek toch wat te clean en (voor mij) saai. Deze groene is veel gaver denk ik!
Hoop dat het een beetje is te zien…
Ik heb de eerste link en de kast iets ronder gemaakt met een vijltje/dremel. Qua draagcomfort een hele verbetering, zeker een aanrader! Sinds de metalen band erop is gekomen niet weer gewisseld… zegt genoeg😄
Dankje, zijn duidelijke foto’s. Nu nog wachten tot die van mij ooit met de boot die zijn en door de douane heen zijn.
Deze combo incoming! Bracelet al kunnen bijscoren bij Sinn.
Wel nog even wachten tot juli
Leuk zo’n Sinnaasappel kleur
Wegens een ernstig gebrek aan Samurai in mijn leven, deze LE besteld. Einde week moet ie binnen zijn! Helemaal blij!