Nog 2,5 uur en dan landt bij op de mat!
@Jeppe73, hoe gaat de levering bij jou?
geïnspireerd door het Citizen only topic en speciaal door @ElderRuwy heb ook ik de Citizen BJ5131-04H ‘Marinaut’ incoming (uit Italië)
Het horloge (dail) sprak mij gelijk aan, heeft hele mooi specs (GMT, titanium, saffier), een betaalbare prijs, en is naar mijn mening vrij uniek
Wat mij betreft weer een voorbeeld waarom Citizen zo’n mooi (en soms ondergewaardeerd) merk is
Ik geloof dat wij de laatste 2 hebben besteld want dit horloge is echt nergens meer verkrijgbaar lijkt het (ook niet op eBay of chrono24)
vorige week woensdagavond besteld, vrijdagochtend verzendbevestiging, hopelijk (eind) deze week in huis, ben benieuwd……
Hij is hier aangekomen en hij ligt nu even de zon te aanbidden. (de batterij was leeg)
Nu even zien of hij na wat opladen goed een lading vasthoudt. Zo niet dan kan ik gelijk gebruik maken van de garantie.
Die hadden Jeppe en ik ook nagevraagd ja leuk souvenirtje om op te pikken als iemand in Italië op vakantie of werkbezoek gaat in de regio. Is wel de goedkoopste die ik had gevonden van de 2 verkopers.
Dikke aanrader
Hier niet langer incoming. (dus ik verdwijn gauw weer uit dit draadje!)
Groen! Ja, goed! Weer eens wat anders. Blauw is ook maar blauw.
Soep wordt soms minder heet gegeten dan ze wordt opgediend.
U heeft een beetje kunnen blazen?
Een beetje. Hij is niet koud geworden.
…en hij is binnen, inclusief alle schakels.
Hele gave dial!
Mooi grasmatje Chris!
Gaaf! Wat is de maat en wanneer komt ie?
And he’s back! Ik had al zo’n voorgevoel!
Gefeliciteerd x2!
Thanks Ed! Het is een 36mm nomos - ik heb eerder een club campus gehad in 38mm dus benieuwd hoe anders deze in de praktijk is. Als het goed is eind van de maand