Het Grote incoming topic Deel VIII

Nog 2,5 uur en dan landt bij op de mat!

@Jeppe73, hoe gaat de levering bij jou?

1 like

Seiko fairway uit 1961, sticker er nog op😄

17 likes

geïnspireerd door het Citizen only topic en speciaal door @ElderRuwy heb ook ik de Citizen BJ5131-04H ‘Marinaut’ incoming (uit Italië) :+1:

Het horloge (dail) sprak mij gelijk aan, heeft hele mooi specs (GMT, titanium, saffier), een betaalbare prijs, en is naar mijn mening vrij uniek :ok_hand:

Wat mij betreft weer een voorbeeld waarom Citizen zo’n mooi (en soms ondergewaardeerd) merk is

Ik geloof dat wij de laatste 2 hebben besteld want dit horloge is echt nergens meer verkrijgbaar lijkt het (ook niet op eBay of chrono24) :grinning:

vorige week woensdagavond besteld, vrijdagochtend verzendbevestiging, hopelijk (eind) deze week in huis, ben benieuwd……

7 likes

Hij is hier aangekomen en hij ligt nu even de zon te aanbidden. :grin: (de batterij was leeg)
Nu even zien of hij na wat opladen goed een lading vasthoudt. Zo niet dan kan ik gelijk gebruik maken van de garantie. :sweat_smile:

2 likes

Voor de liefhebbers nog eentje gevonden!
Helaas geen bezorgen buiten Italië.

4 likes

Die hadden Jeppe en ik ook nagevraagd ja :smile: leuk souvenirtje om op te pikken als iemand in Italië op vakantie of werkbezoek gaat in de regio. Is wel de goedkoopste die ik had gevonden van de 2 verkopers.

Dikke aanrader :+1:

Hier niet langer incoming. :grin: (dus ik verdwijn gauw weer uit dit draadje!)

2 likes

De eerste re-shuffle is een feit.

Meer volgt.

51 likes

Groen! Ja, goed! Weer eens wat anders. Blauw is ook maar blauw.

1 like

Mooi ding. 3500 dollar zie ik. Oef.

14 likes

Soep wordt soms minder heet gegeten dan ze wordt opgediend.

3 likes

U heeft een beetje kunnen blazen?

1 like

Een beetje. Hij is niet koud geworden.

2 likes

…en hij is binnen, inclusief alle schakels.

Leuk elegant klokje voor de centen.:+1: Zit een bewerking in de wijzerplaat die slecht op foto te krijgen is, een soort ‘sunburst’ tussen de uur markering in.

11 likes

Kan nog even duren , maar toch :+1::ok_hand:

20 likes

Envelop van WatchGecko op de deurmat. Mooi spul!

14 likes

Hele gave dial!

1 like

Mooi grasmatje Chris!

1 like

Twee stuks! De nomos duurt wat langer dan de squale

45 likes

Gaaf! Wat is de maat en wanneer komt ie?

And he’s back! :partying_face: Ik had al zo’n voorgevoel! :wink:

Gefeliciteerd x2!

1 like

Thanks Ed! Het is een 36mm nomos - ik heb eerder een club campus gehad in 38mm dus benieuwd hoe anders deze in de praktijk is. Als het goed is eind van de maand

2 likes