Het Grote incoming topic Deel VIII

PRX Fanboy @Engel! :wink:
Gave tiffany dial kerel!

1 like

Beetje Engel de PRX-catcher momenteel… gotta catch m all, PRX :face_with_hand_over_mouth::joy:🫣

2 likes

Ik heb hem al binnen (vrouwlief heeft het pakketje aangenomen) maar helaas nog aan het werk. De dag duurt lang!
Zelos Great White v2 anitque green

24 likes

Is ook een ander horloge. Sterker nog, het bandje is gemaakt voor de laatste versie, dus dan moet het inderdaad wel perfect passen

Laat het ons vooral weten!

1 like

De Bulova is sinds dinsdag binnen en het is wel wennen aan een horloge zonder dag/datumaanduiding, het lijkt er op dat ik naast de 12 uur marker bij analoge wijzerplaten ook de dag en datum op 3 uur veel gebruik als referentie.
Wat ook opvalt is het (erg) bolle saffier, met een afgevlakte bovenzijde, ik had een doorlopende kromming verwacht. Ook weer wennen.
Maar goed, dan wordt het een vakantiehorloge.

Vandaag zaten de 16mm Haveston canvas banden in de brievenbus (tip, gebruik de actiecode, dat is zo’n beetje de helft van de inklaringskosten bij de douane)

De Haveston banden zijn er in 3 kleuren en ik heb er van allemaal 1 besteld, samengevat, olijfgroen, saai grijs en zand/kahki.
De canvas banden zijn een flink stuk steviger en stijver dan de nylon band bij de Bulova en het is zeker een verbetering voor de stabiliteit op de pols, een aan te raden upgrade dus.

18 likes

Foto gemaakt tijdens de zonsverduistering van de week zeker?

2 likes

Je zou het bijna denken :face_with_hand_over_mouth:

1 like
47 likes

Als alles goed gaat deze NA vandaag, de Marathon JSAR

19 likes

Ik verwacht deze volgende week

19 likes

Weer eens een horloge besteld. Ben benieuwd!

42 likes

Looking good!

1 like

Vind ik ook. Alleen de PCL vind ik wel een beetje spannend.

2 likes

Haha ja snap ik. Gewoon voorzichtig doen met je band. Je gaat wel vaak moeten poetsen :sunglasses:

1 like

Als t een keeper is kan je de de band laten brushen.

1 like

Ja I know. Zou het ook zelf kunnen doen. Hoop eigenlijk dat die band me niet stoort want heb daar weinig zin in.

Snap ik. Maar als t je in de weg staat van t genieten van t horloge zou ik t doen. Anders op een leuk rubberen of sailcloth bandje.

1 like

Ik weet het … is nog geen zomer, maar kon deze yellow beauty niet weerstaan na alle SPAM hier: blush:

18 likes

Forever summer, man! :sunny: :beach_umbrella: :tropical_drink: :sunglasses:
Nice! :+1: Gefeliciteerd!

1 like