Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Volg dit topic al een tijdje en kon het niet laten er ook 1 te bestellen, want eindelijk zijn ze weer een beetje op voorraad. Heb de groene besteld en ben heel benieuwd! :smile:

De gele is hier ook nog op voorraad:

1 like

6 likes

Genieten van de nazomer en dit zomerse horloge😎

8 likes

10 likes

Ik heb zelf zoveel gele wristshots gepost dat ik bij jouw foto serieus zat te denken waar ik die overhemd had gekocht

7 likes

Iets soortgelijks heb ik tegenwoordig met de krant. Die lees ik nu een tijd digitaal, maar heb op zaterdag ook een papieren krant.
Zit ik in de papieren krant te lezen en kan ik het niet goed zien, zit ik weleens met mijn vingers te pinchen. Weird.

4 likes

8 likes

Hij is binnen. Erg blij mee!

14 likes

9 likes

Hij is lekker hoor. Zit erover na te denken of ik naast de gele ook niet nog een blauwe of groene erbij wil hebben. Maar ja welke dan hé…

2 likes

3 likes

Ligt eraan, blauw past natuurlijk overal bij, groen niet. Dus afhankelijk van hoe vaak je m wilt dragen zou ik je kleurkeuze maken ;-).

Heb zojuist de blauwe erbij besteld (was de laatste) en wederom met korting!

2 likes

6 likes

Zojuist de blauwe ook in ontvangst mogen nemen :blue_heart::yellow_heart:

13 likes

Heel mooi!

1 like

Met dank aan @Skippie voor de korting! Zalig forum toch :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Mooi toch dat je elkaar zo kunt helpen! Baal nu bijna de ik de korting weg gegeven heb, wat is die blauwe plaat toch ook mooi zeg :heart_eyes:. Veel draagplezier !

2 likes

Ik heb de mijne na een tip van @Engel hier gekocht:

Citizen Automaat horloges. Officieel dealer Promaster met 10% korting! (juwelierswebshop.nl)

Momenteel zijn alle kleuren volgens mij weer uitverkocht maar worden dacht ik wel weer verwacht op korte termijn. Zelf van de week de laatste blauwe hier weten te scoren. Dus wellicht even deze site in de gaten houden als iemand er eentje aan wil gaan schaffen.

En dan kun je met onderstaande code 10% korting krijgen.

Schermafbeelding 2022-11-02 103527

5 likes

10 likes