Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

4 likes

Merk dat de band door het koudere weer iets te los zit. Heb er al wat schakeltjes tussenuit en is nu qua aantal nog in balans. Aan welke kant zouden jullie er nog 1 afhalen? Of juist aan beide kanten 1 en dan bij de sluiting iets losser zetten?

1 like

Niet mijn foto, maar de nieuwe kleurtjes zijn ook al uit in Japan. Deze zit er tussen, een blauwe met zwarte rand en een gouden met rode wijzerplaat. Best leuk!

8 likes

naar mijn mening eentje aan de kant van de sluiting afhalen en de sluiting losser zetten,
maar dan kan je het probleem met wat warm weer terug hebben want dan bestaat de kans dat je hem ruimer moet zetten en die mogelijk niet hebt omdat je aan de sluiting al op maximum zit.

1 like

NJ0151-88L

NJ0151-88M

NJ0151-88X

NJ0153-82X

image

6 likes

Heel tof! Had ze ook gevonden al via de Hongkong website. Die gouden met rode wijzerplaat is wel echt een knaller! De NJ0151-88L vind ik het mooist met de structuur op de dial.

1 like

Gaaf! Die NJ0151-88X vind ik het mooiste! Kleur doet veel duurder aan

2 likes

Ga ik eens proberen. Zomer duurt toch nog wel even, dus kan er tzt weer 1 tussen zetten

1 like

Kijk vooral hoe hij om je pols valt. Ik heb een aantal maal met met m’n band moeten ‘schakelen’ alvorens hij mooi om m’n pols viel (Hydroconquest, niet de Tsuyosa). Het meest comfortabel is, wanneer de sluiting in het midden van je onderzijde pols valt, door de flauwe ronding. Vervolgens kijken hoe het horloge ligt.

1 like

Wow, dat wordt weer kopen kopen kopen

1 like

Deze vind ik wel heeeel tof hoor. Ben benieuwd wat hiervan in Europa beschikbaar wordt!

2 likes

Sluit nu beter aan idd. Heb de flauwe ronding ligt nu beter in het midden, door aan de kant van de sluiting een schakeltje eruit te halen. Nu heb ik nog wat ‘speelruimte’ in de sluiting zelf, mocht ie te strak zijn. Thanks!

1 like

4 likes

Crosspost :white_check_mark:

7 likes

De maat zou voor mij net iets beter zijn dan de Steinhart, maar ik vind no-date ook wel weer sexy. En de Steinhart heeft een kroon die voor mijn groffe jatten iets handiger is :stuck_out_tongue:

3 likes


Deze is echt wel cool :sunglasses:

3 likes

Ik vind hem op basis van heel wat foto’s vrij groot overkomen. Kan iemand iets meer zeggen wat de l2l is alsjeblieft?

43 of 44mm geloof ik

1 like

9 likes

Ik vond hem ook groter lijken dan verwacht, niet verkeerd maar de wijzerplaat oogt net 1-2mm te groot voor mijn perceptie.

2 likes