De tendens naar groter bestaat al vele jaren.
Iets kleiner is fijner.
Net zoals mijn PRX. Mijn 20,5 cm pols kan makkelijk de 40mm PRX hebben. Maar iets kleiner zou eleganter staan.
Beter ne kleine plezante dan ne groten ambetante.
De tendens naar groter bestaat al vele jaren.
Iets kleiner is fijner.
Net zoals mijn PRX. Mijn 20,5 cm pols kan makkelijk de 40mm PRX hebben. Maar iets kleiner zou eleganter staan.
Beter ne kleine plezante dan ne groten ambetante.
Beste,
Yes! Wij hebben vanmorgen een aantal Citizen Tsuyosa horloges binnen gekregen.
Zoek jij deze nog, wees er snel bij want op =op.
NJ0150-81E met zwarte wijzerplaat:
NJ0150-81X met groene wijzerplaat:
NJ0150-81Z met gele wijzerplaat:
Met vriendelijke groet,
Joseph
Juwelier Kremer Veendam
Daar heb ik gisteren mijn Seiko gekocht:
deze dus:
De witte op voorraad. Voor minder dan 300 euro inclusief shipping en taxes op de mat.
Thank me later!
De groene Citizen NJ0150-81X is weer op voorraad bij JuweliersWebshop.nl.
De zwarte en de groene zijn er weer van de Citizen Tsuyosa.
https://www.juwelierswebshop.nl/citizen-horloges/citizen-automaat/
Geldt ook op de andere kleuren hè
Ik heb de gele incoming, bij Kremer besteld een paar maanden geleden…ik ben benieuwd!!
En nu ben ik benieuwd of we op hetzelfde totaalbedrag uit gaan komen.
Bij CW moest ik €227 afrekenen. Als het goed is komt daar 21% invoerbtw bij (€ 47,67) en invoerrecht (€ 0,80 max) is totaal € 48.47. En wellicht handling DHL / concullega, zeg € 18,00. Zou totaal op ongeveer € 293 uitkomen.
Noot: let op als je een rekening van DHL krijgt. Heb al vaker meegemaakt dat die gewoon €23 te hoog was. Na veel gedoe hebben ze dat teruggedraaid. Had te maken met het toepassen van een verkeerde GN-code (goederen nomenclatuur code) die de douane hanteert voor de indeling van goederen.
En wat bij mij in eerste instantie niet goed ging bij CW: bij uitchecken had ik 3 opties: 1. verzekerde verzending DHL Express Priority shipping met invoerrechten en btw betaald (2-4 dagen) GRATIS, 2. aangetekende luchtpost met gevouwde doos en watchpouch met PostNL (22-27 dagen) GRATIS en 3. verzekerde verzending DHL Express Priority shipping met invoerrechten en btw bij aflevering te betalen (2-4 dagen) GRATIS. Als ik dan voor optie 1 opteerde kwam er een bedrag van € 71 btw en invoerrechten te staan (duidelijk te hoog). En bij optie 3. was bedrag invoerrechten en btw uiteraard €0, maar moest ik ineens €41 verzendkosten betalen (…). Ehhhh, FREE is toch gratis?
Dus opnieuw ingelogd en nogmaals in mijn mandje. En toen ging het wel goed.
Nu maar hopen dat DHL het goed invoert.
Ik wil fie houden met rode dial. En two tone vind ik ook wel vet
dik ding
Incomingggg
Mooi hoor!
Waar heb je m besteld?