Zit ik ook al poosje naar te loeren.
Benieuwd waar je m gekocht hebt.
echt wel een topper,
lang getwijfeld of ik hem ook zou binnen halen,
maar m’n voorkeur gaat toch wel naar de witte
de two tone komt regelmatig voor op catawiki heb ik gemerkt.
hoop de witte daar ook vroeg of laat tegen te komen
Mijn Tsuyosa is verstuurd en wordt vrijdag verwacht. Ik heb inmiddels de rekening voor btw en invoerrechten betaald aan DHL. Ze hebben het dit keer goed berekend:
- invoerrecht € 0,80
- invoerbtw € 47,84
- handling DHL € 17,55
Totaal € 66,19
Hoe is dat gespecificeerd?
Toch een verschil van € 12,13…
Joyeria Canovas in Spanje!
Lekker man! Dit model had mij initieel geïnteresseerd, maar koos uiteindelijk voor de witte. Ben echt benieuwd naar wristshots. Last ze maar komen!
Dan zou jouw factuurbedrag van CW € 57,16 lager moeten zijn. Dat lijkt me op dit bedrag nogal fors.
Dus op jouw afrekening staat € 35,71 btw?
De groene, type uurwerk :quartz.
Iemand een idee waar je de goude met rode wijzerplaat kunt kopen ( NJ0153-82X)?
Heb deze gevonden op chrono24 voor 380 uit Hong Kong maar is mij iets te veel aangezien er dan nog 21 procent btw op moet worden betaald.
Reddeerwatches heeft m voor 345. scheelt iets
Bedankt voor de tip.
Ben nog aan het twijfelen tussen de goude (NJ0153-82X) en de two-tone (NJ0154-80H)
De gouden is enkel te vinden buiten europa.
zag t idd. De two tone is te doen maar de gouden is behoorlijk aan de prijs idd
Eindelijk tijd om de NA uit te pakken. Erg strak klokje en mijn eerste met loupe en “jubilee”.
Fijn weekend!
Helaas, tis een president. Maar toffe kleur
Hahaha, ‘t is mijn eerste hè.
Lijkt wat minder comfortabel dan mijn 5-link op de SARX035. Maar dat kan aan de -iets mindere- afwerking van Citizen liggen.
proficiat
ik ben nog steeds op jacht
Daar is ie! Ook een stukje geschreven: NA: Citizen Tsuyosa Two Tone, m’n eerste piece of gold
Blij mee, tof horloge, met een toffe naam: Tsuyosa, dat staat voor kracht. En een krachtig horloge, dat is het . Ik heb nu een Fuyugeshiki en een Tsuyosa in mijn collectie, op namengebied gaan we lekker
.
Supergaaf deze