Het Grote incoming topic Deel VIII

Hah nee dat is de nieuwe Fratello x Oris LE, vanaf vandaag te bestellen. Het idee is dat ze het oudje van vroeger nagemaakt hebben, maar dat in een hedendaags formaat. Feit dat je denkt dat het 2 oudjes zijn is doel geslaagt lijkt me :smiley:

【F】 Available Now: Oris Divers Sixty-Five Fratello Limited Edition (fratellowatches.com)

Groot gelijk! :facepunch:

5 likes

Oh wat een leuk idee voor een Limited! :+1: Mooie NA Jasper.

1 like

Dankje! Hij mag mijn BB58 vervangen, die heeft lang genoeg dienst gedaan :slight_smile:

En deze is stiekem gewoon leuker, zeker op de Oris tropic :sunglasses:

2 likes

Absoluut. De Sixty-five blijft voor mij nog steeds het leukste nieuwe model horloge uitgebracht in de afgelopen jaren…met de BB58 als tweede.

4 likes

Net te laat voor Sinterklaas. Voor de gemoedsrust de enige echte erbij besteld.

10 likes

Nog geen perfecte match gehad wat betreft een horloge met integrated bracelet… de Earnshaw (koop dan, in het blauw!) is met z’n 40mm te groot voor m’n 17cm pols…

Lang gekeken naar de PRX Powermatic 80, maar twijfel over de maat (denk weer te groot) en kleurenpallet net niet spannend genoeg…

De Citizen dan, toch? Vriendelijk geprijsd, leuke kleuren: klaar! Nee, ook niet: vrees dat ik er heel snel op uitgekeken zal zijn…

Nee, we are going Dutch!! 37mm, rectangular vorm, Cotes de Genève wijzerplaat in een spannende kleur… zoals Fabrizio Romano zou zeggen: let’s gooooooo:

42 likes

Cool die Maen :+1::+1:

1 like

Met of zonder datum besteld?

1 like

Heel tof! Wel de no date mag ik hopen!?

1 like

Oe tof! Ben benieuwd, goed gevonden!

1 like

Wow :ok_hand:t2:
Heel geslaagd wat mij betreft!

1 like

Dank allemaal!!

Wees gerust heren: No Date :sunglasses:

5 likes

Zojuist ontvangen. Moet wel de band nog op maat maken🤩

24 likes

De Airman GL0410 (groene dial)

Op deze Nato
image

En voor de afwisseling

Ik ben benieuwd naar de combinaties in real life.

20 likes

Nice, maar lijkt alsof een beuhaas heeft geprobeerd de wijzers opnieuw te lumen (naar daar grandioos in is gefaald)

1 like

Je kan het beter op Marktplaats proberen denk ik. Thomas Earnshaw is nou niet bepaald een merk dat hier geliefd is…

1 like

Snap ik, maar als je het plakmerkje even negeert vind ik het veel horloge voor het geld. Vandaar even eerst hier op HF aangeboden :wink:

Komt helaas heel vaak voor bij dit type horloge. Is inmiddels ook 30 jaar oud. Ik stoor me er ook een beetje aan. Ik zal ook rustig op zoek gaan naar een setje andere/nieuwe wijzers. Tot nu toe kan ik enkel aftermarked of net niet de juiste wijzers vinden.

Onderweg:

Kleurige leren band erop voor de feestdagen!

7 likes

Ja, zonde. Terwijl het niet heel moeilijk is. Ik heb een lume setje van Bergeon en met een beetje geduld wordt het heel netjes.

Een voorbeeldje die ik recent heb gedaan:

9 likes